משפט

מקרה מחריד בלוד: פעוטה בת 3 נפגעה מינית - בן זוגה ואמה נעצרו

המשטרה פעלה בעקבות דיווח שהתקבל מבית החולים אסף הרופא. במהלך הטיפול בפעוטה שהגיעה למקום עלה החשד כי היא הותקפה. השוטרים פתחו בחקירה ועצרו את בני הזוג
מערכת ice | 
התעללות בילדים (צילום vecteezy)
מחריד. דוברות משטרת ישראל הודיעה היום (ראשון) כי עצרה שני תושבי לוד בחשד לתקיפה חמורה ומעשה סדום בילדה. על-פי הדיווח מדובר בפעוטה בת כ-3. עוד נמסר מדוברות המשטרה כי החוקרים יבקשו היום להאריך את מעצרם של החשודים. הדיווח הראשוני התקבל ביום שבת. 
המשטרה הודיעה כי ביום שבת התקבל דיווח חמור מהמרכז הרפואי אסף הרופא. פעוטה פצועה שהובהלה למקום הראתה סימנים של תקיפות. במהלך הבדיקה והטיפול עלה כי פציעותיה מעלות חשד לתקיפה מכוונות ולתקיפה מינית. 
שוטרי תחנת לוד פתחו באופן מידי בחקירה מואצת במיוחד על ממנת לתפוס את החשודים במעשה המחריד כנגד הילדה הצעירה. במהלך אותה חקירה עלה החשד כי אמה של הפעוטה ובן זוגה, תושבי לוד, היו מעורבים במעשים שנעשו כנגד בתה הפעוטה של האישה. בני הזוג, בני 19 ו-26 נעצרו על ידי המשטרה בחשד למעורבותם בתקיפה הפיזית האלימה ובביצוע מעשי הסדום. המשטרה הודיעה כי היום, בהתאם לממצאי החקירה וצרכיה, תבקש מבית המשפט להאריך את מעצרם של הגבר והאישה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה