בריאות

גרושתו של אייל גולן חושפת את הסיבות לניתוח: "דחיתי והתעלמתי"

דניאל גרינברג חשפה: "מיאלי לא שומעת טוב עקב הצטברות רבה של נוזלים שגם איכשהו קשורים עם כל עניין השקד השלישי. בקיצור - אני לידה כרגע הילדה לא נוחרת, נושמת רגוע ברוך השם.. קסם! ניתוח פשוט מאוד החלמה קלילה ורק מלשמוע אותה ככה זה שווה הכל"
מערכת ice | 
דניאל גרינברג (צילום יוטיוב/ יעל בר זוהר)
גרושתו של אייל גולן וכוכבת הרשת דניאל גרינברג ערכה סשן שאלות ותשובות עם העוקבות שלה באינסטגרם ונשאלה לגבי הניתוח כפתורים שעברה בתה מיאל לפני יומיים. היא נשאלה: "למה עשית לה? לבת שלי יש נוזלים באוזניים ואחד הרופאים אמר לעשות ושניים לא ממהר" ונתנה הסבר מקיף.
גרינברג הגיבה לעוקבת: "אז ככה, אני זוכרת את מיאלי מאז ומתמיד נוטה להיות מנוזלת. בהתחלה כשהיא היייתה ממש קטנה הדבר היחידי ששמתי לב אליו זה שהיא הייתה נושמת כבד ומחרחרת... זה גרם לה להזיע כל לילה מתוך מאמץ לנשום כשהתחילה לדבר כבר התחלתי לשמוע על הקול שלה ודחיתי ודחיתי דיי התעלמתי".

היא הוסיפה: "בשנה האחרונה זה התחיל לפגוע לה בשמיעה ועליתי על זה בכך שהיא כל הזמן הייתה שואלת "מה?" שניה אחרי סיום המילה שלי. קיצור, הלכנו לפרופסור גיל סגל שהוא רופא אף אוזן גרון והוא ישר שלח אותנו לבדיקת שמיעה".
לסיום שיתפה: "ואשכרה, מיאלי לא שומעת טוב עקב הצטברות רבה של נוזלים שגם איכשהו קשורים עם כל עניין השקד השלישי. בקיצור - אני לידה כרגע הילדה לא נוחרת, נושמת רגוע ברוך השם.. קסם! ניתוח פשוט מאוד החלמה קלילה ורק מלשמוע אותה ככה זה שווה הכל"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה