ויראלי

אייל גולן נפרד בכאב: "משתתף בצערכם, בשורות קשות"

גולן מסר לאחר ביקורו בבית העלמין: "משפחת יבלונקה יקרה לליבי, חברות של שנים וגם את חנן זכיתי להכיר. משתתף בצערכם ובצער כל המשפחות שחיכו כל כך הרבה זמן ולבסוף התבשרו בבשורות הקשות. מתפלל לשובם של כל החטופים שיחזרו אלינו בריאים ושלמים"
מערכת ice |  3
אייל גולן (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
אייל גולן היה אחד מבין האלפים שליוו אתמול (ראשון), למנוחות את חנן יבלונקה ז"ל שגופתו חולצה משבי חמאס ונקבר בבית העלמין בקרית שאול, כאשר שורה של עיתונאים ומכרים מהתקשורת הגיעו לחלוק לו כבוד אחרון.
בעוד שליאור נרקיס ותמיר גרינברג שרו בטקס ההספדים, הגיעו לכבד שר החינוך יואב קיש, שר הבטחון יואב גלנט, ח"כ בועז ביסמוט, ח"כ מירב מיכאל, ח"כ פנינה תמנו שטה, ח"כ רם בן ברק, אסף זמיר, סילבן שלום, ערד ניר,  רונן צור וכוכב הריאליטי טילטיל, חבר ילדותו של יבלונקה שהנחה את הטקס

גולן, מבחינתו, הגיע למקו רגע אחרי שליווה בבית החולים את בתו מיאל שעברה ניתוח שקדים, גם הוא ניגש לנחם את המשפחה שיושבת שבעה וחיזק אותם במילים חמות של השתתפות בצער הכבד, אותו חולקת כל המדינה.
גולן מסר לאחר ביקורו: "משפחת יבלונקה יקרה לליבי, חברות של שנים וגם את חנן זכיתי להכיר. משתתף בצערכם ובצער כל המשפחות שחיכו כל כך הרבה זמן ולבסוף התבשרו בבשורות הקשות. מתפלל לשובם של כל החטופים שיחזרו אלינו בריאים ושלמים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אייל רע ומרביץ (ל"ת)
    נקיא בוידעם 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חולרה שכמותך
    משה 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מנבל ללא כל רגש וחושב שהאצבעות שלך מקלידות מילים שאין להן שחר.תידע לך שאתה אדם טינופת
    סגור
  • 1.
    נטלי דדון
    יך 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קורא לגברת אטיאס שמגנה את ראש הממשלה ואת כל הממשלה היתחלק על השכל שלה יש להחרים אותו מיכל הרשתות מבקרת הלבשה שתעבוד בעזה שתקבץ נדבות גב דורין את איומה
    סגור