בעולם

חבר בית הנבחרים נגד הפסקת אש: "למה שהיחס לישראל יהיה שונה?"

התמיכה המוחלטת של הממשל האמריקני בישראל עם תחילת המלחמה נראה שכבר אינה מוחלטת. בנוסף לקריאות להפסקת אש שנשמעות, ישנם פוליטיקאים דמוקרטים אנטי ישראלים מובהקים. אחד מחברי המפלגה שלהם התראיין ל-ynet Live וסיפק הצצה למה קורה באמת בקונגרס
מערכת ice | 
דגל ארה"ב (צילום Frank Brueck)
חבר המפלגה הדמוקרטית ובית הנבחרים האמריקני, ריצ'י טורס, קיים ריאיון ב-ynet Live וסיפק מספר אמירות מעניינות על ההשוואה שנעשית, או שלא נעשית, בין היחס לארצות הברית ומדינות אחרות בזמן מלחמה, לבין מדינת ישראל כשהיא בזמן מלחמה.
על פי דבריו של טורס, מרבית הפוליטיקאים בארצות הברית, רפובליקנים ודמוקרטים כאחד, תומכים תמיכה מלאה בישראל במלחמה המוצדקת שלה. לגבי המוחים בארצות הברית שטוענים שהם פרו-פלסטינים, אמר כי לדעתו הם אינם בעד הפלסטינים אלא בעד חמאס.
טורס התייחס ליחס של העולם כלפי ישראל והקריאות בעולם להפסקת אש ואמר כי "כמו שאף אחד לא ציפה מארצות הברית להפסקת אש אחרי ההתקפה על פרל הארבור בה נהרגו אלפי אמריקנים, כך גם לא צריכה להיות דרישה ישראל תנצור את האש, לאחר הזוועות שביצע ארגון הטרור חמאס ב-7 באוקטובר".
לאחר מכן נשאל טורס על הקולות שמגיעים מתוך המפלגה שלו, בעיקר מסקטור קטן ואנטי ישראלי מובהק במפלגה הדמוקרטית, שחלק מחבריו אמרו כי התמיכה של ביידן בישראל אינה מוצדקת ואף עלולה לעלות בנשיאות, אמר כי זהו חלק קטן במפלגה הדמוקרטית ואינו מייצג כלל את הדעה הרווחת בקונגרס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה