ויראלי

בת 104 עשתה צניחה חופשית ושברה שיא עולמי: צפו בתיעוד

שיא גינס בצניחה חופשית לאישה המבוגרת ביותר נשבר השבוע, כשהאמריקנית דורותי הופנר בת ה-104 עשתה זאת בפעם השנייה בחייה. השיאנית הקודמת היתה "רק" בת 103
מערכת ice | 
דורותי הופנר צונחת (צילום Skydive Chicago מתוך טוויטר)
דורותי הופנר, אמריקנית בת 104, שברה השבוע את השיא העולמי לאדם המבוגר ביותר שצנח אי פעם צניחה חופשית ממטוס. בכך עקפה את השוודית רות לארסון, "צעירונת" בת 103 שעשתה זאת בשנה שעברה.
בסרטון הצניחה המרהיב של דורותי שפרסם מועדון Skydive Chicago, היא נראית נינוחה כשהיא קופצת מהמטוס צמודה למדריך הצניחה, ונוחתת בשלום על הקרקע כאשר היא מתקבלת במחיאות כפיים סוערות.
 
הופנר, ילידת 1918, שרדה את השפעת הספרדית ואת הקורונה, כמו גם את ניסיון הצניחה הראשון שלה בגיל צעיר של 100 בלבד. "היא עשתה זאת הרבה יותר טוב מרוב האנשים", החמיא לה מדריך הצניחה.

ביום ראשון אספו אותה מביתה במרכז הדיור המוגן ברוקדייל לייק ויו בשיקגו אל מועדון הצניחה, שם הותירה את מקל ההליכה שלה מאחור לפני שעלתה למטוס. האם היא הרגישה עצבנית? "כלל לא", לדבריה. וגם לא עניין אותה שהיא צפויה לשבור את שיא גינס. בריאיונות לאחר מכן אמרה שהיתה נבוכה מכך שעוררה עניין רב כל כך. "רק אכפת להם מהגיל שלי", אמרה. "כשבאמת כל מה שעשיתי היה להיצמד למומחה ולתת לו לעשות את כל העבודה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה