בעולם

כ-100 גברים טרנסים נרשמו למיס איטליה על מנת למחות נגד המארגנים

לאחר שמנהלת התחרות הודיעה כי לא תאפשר לגברים טרנסים להשתתף בתחרות, כ-100 גברים טרנסים החליטו למחות ונרשמו לתחרות. אחד מהם מספר כי "מישהו מדמיין אותנו בתור מפלצות עם שלוש ראשים שלעולם לא יוכלו לשאוף לזכות?"
מערכת ice | 
דגל הגאווה (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
סערה חדשה בארץ המגף: על רקע האיסור שהוטל על נשים טרנסיות באיטליה להתמודד לתחרות מיס איטליה, לא פחות מ-100 גברים טרנסג'נדרים החליטו למחות ולהירשם לתחרות היוקרתית. ראש מיס איטליה, פטריציה מיריליאני אמרה כי היא לא תעדכן את חוקי התחרות.
על פי ציטוט מ-N12, מיריליאני אמרה כי: "בזמן האחרון, תחרויות יופי מנסות להגיע לחדשות על ידי שימוש באסטרטגיות אבסורדיות לדעתי. מאז נוסדה, התחרות קובעת בתקנון כי כל המתמודדות צריכות להיות נשים מלידה, אולי בגלל שכבר אז הם חזו שעולם היופי עשוי לעבור שינויים, או שנשים וגברים יוכלו לעבור שינויים". 
פדריקו ברברוסה, מי שהתחיל את גל המחאה הסביר למה נרשם לתחרות על מנת למחות: "מישהו מדמיין אותנו בתור מפלצות עם שלוש ראשים שלעולם לא יוכלו לשאוף לזכות בתחרויות יופי, כי אפילו הייצוג התקשורתי מביא לעיתים קרובות נרטיבים שעושים פטישיזציה לגוף שלנו. עם הקמפיין הזה, אנחנו נותנים נראות לאמת של טרנסים". 
ברברוסה סיפר על הרעיון מאחורי ההרשמה לתחרות למרות שהוא יודע שלא יתקבל, הוא הסביר כי רצה "להתניע באמצעות בדיחה מחשבות על האבסורדיות בהיגיון שלא מחובר לזמן ולעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה