בעולם

שר הפנים האוקראיני נהרג בהתרסקות, נפתחה חקירה

שר הפנים וסגנו נהרגו בהתרסקות מסוך בפרבר של קייב, יחד איתם נהרגו עוד 16 בני אדם, ביניהם ילדים. מדובר בהרוג הבכיר ביותר מאז פרוץ המלחמה
מערכת ice | 
הפצצות באוקראינה (צילום טוויטר)
התקשורת האוקראינית דיווחה הבוקר (רביעי) כי 18 בני אדם נהרגו ביניהם ילדים ו-26 נפצעו בעקבות התרסקו מסוק בפרברי עיר הבירה קייב. על המסוק נכחו שר הפנים דניס מונסטירסקי - האיש הבכיר ביותר שנהרג באוקראינה מתחילת המלחמה, וסגנו יבגני ילין. נסיבת ההתרסקות של המסוק שהטיס אותו טרם ידועה.
לפי הודעתו של  קירילו טמושנקו, סגן ראש לשכתו של הנשיא וולודימיר זלנסקי, ההתרסקות התרחשה במהלך טיסתו שר הפנים אל עבר החזית. מפקד המשטרה הלאומית של אוקראינה מסר כי: "לפחות 18 נהרגו מתוכם 9 היו על המסוק עצמו. בנוסף פונו 22 נפגעים לבתי החולים - בהם 12 ילדים". מתיעודים מזירת האירוע נראים כוחות חירום רבים במקום, ואת הבניין עולה באש.
 
שגריר ישראל באוקראינה, מיכאל ברודסקי, פרסם בחשבון הטוויטר שלו הודעת תנחומים למשפחות הנספים בהתרסקות. "חדשות עצובות מאוקראינה, לפחות 16 הרוגים כולל שר הפנים וסגנו בהתרסקות מסוק בקייב", כתב.
יו"ר אגודת הידידות הפרלמנטרית עם אוקראינה, חבר הכנסת זאב אלקין שלח גם הוא תנחומים: "טרגדיה נוראית באוקראינה, המסוק של שר הפנים נפל על גן ילדים, במקום הרוגים רבים, כולל ילדים. גם שר הפנים של אוקראינה מונסטירסקי וגם סגנו ילין, שהכרתי היטב והיה עוזר לישראלים רבים שנסעו לאומן, נהרגו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה