בעולם

רצח זוג בני 70 בגלל נביחות של כלב

משטרת מסצ'וסטס מחפשת אחר כריסטופר קילי בן ה-27 לאחר שרצח, על פי החשד, זוג כבני 70 אצלם התגורר בעקבות ויכוח על נביחות כלב
מערכת ice | 
כריסטופר קילי (צילום טוויטר)
משטרת מסצ'וסטס מחפשת אחר אדם שלדעתם הרג זוג באכזריות בעקבות ויכוח שהיה להם על כלבו שלא הפסיק לנבוח. גם משטרת המדינה וגם משטרת מרשפילד מנהלות מצוד מאסיבי אחר כריסטופר קילי בן ה-27, שהואשם ברציחת ויקי וקארל מאטסון בני ה-70, באמצעות סכין, כך נמסר ממשרד התובע המחוזי של מחוז פלימות'.
גופותיהם של השניים התגלו בתוך ביתם הנמצא בגותהאם גיל דרייב ביום שלישי בלילה וזאת לאחר שהשוטרים נקראו להגיע למקום. בני הזוג נדקרו והוכו למוות, אך מסר התובע המחוזי טימותי קרוז.

קילי התגורר בביתם של בני הזוג כטובה לבן משפחה, אך לאחרונה התבקש לעזוב, כך העיד חבר של החשוד בפני המשטרה. על פי הדיווחים, הוא סיפר לחבר כי סכסוך על נביחות כלבו הוביל לתקיפה. הוא גם סיפר לחבר כי לאחרונה חש שהוא רוצה לפגוע באנשים, כולל בני הזוג מאטסון, כך נחשף ממסכי בית המשפט.
החבר התקשר למשטרה וביקש שיערכו בדיקת רווח לבני הזוג לאחר שקבע שקילי התנהג בצורה "פסיכוטית" לאחרונה ובבעלותו מספר סכינים שהוא חושש שישתמש בהם. המשטרה הגדירה את קילי כ"חמוש ומסוכן". הוא נראה לאחרונה נוהג בג'יפ רנגלר אנלימיטד שחור משנת 2019 של בני הזוג, אך הוא נטש את הרכב במגרש חניה. הרשויות הוציאו צו מעצר כנגדו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה