בעולם

"מוגלי של ספרד": סיפורו המפתיע של נער שגדל עם זאבים | צפו

מרקוס רודריגז פנטויה, הידוע כ”מוגלי של ספרד”, חי שנים רבות עם זאבים, אך כשהוחזר לחיים האנושיים, חווה קושי להסתגל. כיום, בגיל 78, הוא מתגעגע לחיים עם בעלי החיים ומשמר את זיכרונותיו
מערכת ice | 
צילום Shutterstock
מרקוס רודריגז פנטויה, הידוע כ"מוגלי של ספרד", חי חיי זאב בג'ונגל הספרדי במשך 12 שנים. בגיל 7, לאחר שאיבד את הוריו, נמצא רודריגז במערה בהרי סיירה מורנה, שם גדל לצד זאבים. בגיל 19 בשנת 1965, הוא התגלה על ידי המשמר האזרחי, אך החזרה לחיים האנושיים הייתה עבורו קשה ומאתגרת.
הראיון ל-BBC, סיפר רודריגז על האכזבה כאדם, כשהביע רצון לחזור לחיים עם בעלי החיים. הוא תיאר את מערכת היחסים החמה עם הזאבים, שהפכו לחבריו הקרובים. רודריגז סיפר כיצד אמא של זאבה חלקה עימו אוכל כשחיפש מזון, והרגיש כי הוא חלק מהמשפחה.

לאחר שגולל את סיפורו, הוא עבר הלם תרבותי ניכר, ונאבק להסתגל לחיים במדריד. התקשה להבין את העולם החדש שסביבו, סבל מבעיות פיזיות ונפשיות, ולאחר שניסה לשוב להרים, גילה שהמקום השתנה לחלוטין.
כיום, בגיל 78, רודריגז חי מפנסיה דלה בבית קטן, שמזכיר את המערה שבה גדל. אף שהוא מתגעגע לימיו עם הזאבים, הוא שומע את קולותיהם, אך הם לא מכירים אותו יותר. "הייתי חלק מהם, והם היו חלק ממנני", אמר, וממשיך לשמור על זיכרונות ילדותו המיוחדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה