בעולם

טרגדיה: עובדת בת 19 ננעלה בתנור מאפייה תעשייתי ומתה

צעירה בת 19 מתה לאחר שננעלה בתנור תעשייתי, אליו ניתן להיכנס בעמידה. האירוע, התרחש באחד מסניפי רשת סופרמרקטים מפורסמת במוצאי שבת האחרון. מהקלטות הפנייה לשירותי ההצלה עולה כי העובדת ננעלה בפנים בזמן שהתנור עדיין דולק

מערכת ice | 
עובדת מאפייה (צילום shutterstock)
גורסימרן קאור היא הצעירה שנהרגה באסון. היא ואימה הינן מהגרות מהודו, חלק מהקהילה הסיקית, שעבדו יחד באחד מסניפי וולמארט במזרח קנדה במשך שנתיים.
מחקירת מותה של הצעירה עולה כי קאור התגלתה בתוך תנור מחלקת המאפייה של החנות לאחר ששירותי ההצלה קיבלו קריאה לגבי מותה בסביבות השעה תשע וחצי – כאשר החנות הייתה עדיין פתוחה.
על פי הקלטות הפנייה למוקד החירום, נמסר כי העובדת נעולה בתנור כשהחשמל עדיין פועל. "אישה נעולה בתנור במאפייה, התנור דולק, לא בטוח אם הצוות מסוגל לכבות אותו", נשמע בהקלטה.
תיאוריות קונספירציה באשר לטרגדיה החלו לצוץ בעקבות עדויות כי התנור לא ניתן לנעילה מבפנים, אלא רק לסגירה. בעקבות כך, סיבת מותה המדויקת של הנערה עדיין לא ידועה והחקירה, שהוגדרה כמורכבת, ממשיכה. חנות וולמארט בה עבדה הצעירה נסגרה עד להודעה חדשה.
תנורי אפייה תעשייתים (WALK IN), המשמשים במאפיות וסופרמרקטים, מאפשרים אפייה של מספר עגלות עם תבניות בו זמנית, ולכן מספיק גדולים כדי לאפשר לעובדים להיכנס אליהם פנימה בעמידה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה