בעולם

הפורץ המתחשב: לא תאמינו איך הבית היה נראה לאחר הפריצה

תושבת ויילס גילתה שהפורץ שפרץ לביתה, השאיר את הבית נקי ומסודר ואף בישל לה ארוחה חמה. למרות המעשים החריגים של הפורץ, הוא עדיין נדון לעונש מאסר
מערכת ice |  1
פריצה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ב-16 ביולי, תושבת מונמות'שייר שבווילס חזרה הביתה וגילתה שנפרץ, אך במקום לראות בלאגן, היא נתפסה בתדהמה - הפורץ ניקה את הבית והכין ארוחה חמה. דמיאן ווינילוביץ' בן 36, הורשע לאחר שפרץ לבית בזמן שהבעלים היו בעבודה והותיר את הבית מסודר ונקי. הוא שטף את הרצפה, רוקן את הפחין, סידר את הקניות במקרר ואף השאיר פתק שבו נכתב: "אל תדאגי, תהני ותרגעי".
בעקבות האירוע, בעלת הבית חוותה חרדות קשות, פחדה שהפורץ עוקב אחריה והחליטה לעבור לגור אצל חברה למשך תקופה. בעקבות עדויות שצברו המשטרה והבעלים, ווינילוביץ נתפס לאחר פריצה נוספת לבית אחר ב-29 ביולי, שם נכנס להתקלח ולבשל. הפעם, הוא היה שיכור ונמצא בשטח על ידי חתנו של בעל הבית, מה שהוביל למעצרו.
 
@bbcnews Damian Wojnilowicz helped himself to wine and food after breaking into a woman's home. He's been jailed for 22 months. #Burglar #Monmouthshire #Wales #BreakIn #CCTV #Cleaning #BBCNews ♬ original sound  - BBC News
עורכת דינו, טביתה ווקר, טענה כי מרשה עבר קשיים רבים והיה חסר בית בזמן ביצוע העבירות. ווינילוביץ' הודה בשתי עבירות פריצה והסכים לשאת בעונש, אף על פי שמעשיו היו חריגים. בסופו של דבר, בית המשפט גזר עליו 22 חודשי מאסר, במטרה להרתיע פורצים אחרים.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    "להיות בבית"
    לולי 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזכיר מאוד את הדוור מסרט של הבמאי הקוראני קים קי דו - להיות בבית. אחד הסרטים!
    סגור