דיגיטל וטק

אתר funder תחת מתקפת סייבר מאיראן, נפל והושבת מיידית

גולשים שביקשו להיכנס לאתר הפיננסים ושוק ההון FUNDER בשבוע שעבר, נתקלו בהודעה עם הכיתוב "להכינו את המקלטים שלכם" ותמונה של נסראללה ברקע. האתר הושבת לצורך טיפול במתקפה וצפוי לשוב לפעילות בימים הקרובים. כל הפרטים המלאים | פרסום ראשון

מערכת ice | 
אתר פאנדר נפרץ (צילום מסך)
אתר הפיננסים FUNDER, נפל בימים האחרונים, כאשר גולשים לא מצליחים להיכנס לאתר בעקבות מתקפת סייבר איראנית ואף דיווחו כי בעמוד הבית של האתר נחשפו לתמונה שבה מצולם נסראללה והכיתוב בעברית (עם שגיאה): "להכינו את המקלטים שלכם", בערבית, והאשטאג: #Beneilshmael.
מי שמנסה להיכנס לאתר ביממה האחרונה, נתקל במודעה ובה הכיתוב: "אתר פאנדר בתחזוקה, יעלה בימים הקרובים. תודה על הסבלנות". עתה ניתן להוסיף כי הצוות הטכני של FUNDER השבית את האתר מיד עם תחילת המתקפה ופועל מאז יחד עם רשות הסייבר לטפל בבעיה, ולהשיב את האתר לפעילות מהר ככל האפשר. על פי ההערכות, האתר צפוי לשוב לפעילות בימים הקרובים.
מצוות FUNDER נמסר ל-ice: "אנו פועלים ללא הרף לטיפול בתקלה. בימים האחרונים קיבלנו שיחות רבות מגולשים שתוהים מה קרה לאתר, ואנו מבטיחים שאני עושים הכל על מנת להחזיר את אתר FUNDER לפעילות מלאה מהר ככל האפשר. כמו כן, חשוב לנו לעדכן שאין באתר נתונים או מידע פיננסי של גולשים".
בעמוד הטוויטר Ultras הוסיפו מידע, כי "אתר פאנדר נפרץ, על אף שהאתר "אינו מכיל כל מידע אישי רגיל ולא ברור אם בסיס הנתונים של האתר נפרץ, אנחנו ממליצים לכם לבדוק אם השתמשתם בסיסמא שלכם ל"תיק אישי" גם באתרים או שירותים אחרים ולהחליף סיסמאות בהקדם".
לפי תמונה שצורפה בעמוד הטוויטר, מדובר במתקפת סייבר על ידי ארגון בשם "בני ישמעאל" במקביל למתקפת הטילים מאיראן על ישראל. שם עוד נכתב בשם פאנדר: "אנו פועלים במלוא המרץ בסיוע אנשי מקצוע בתחום הסייבר ובתיאום עם הרשויות הנוגעות בדבר לטיפול באירוע".
אתר FUNDER הוקם לפני יותר מ-17 שנים ורושם כניסות של כ-2 מיליון יוניקים בשנה. FUNDER מתייחד בכך שמפרסם את ההרכבים של קופות הגמל, קרנות הפנסיה, קרנות השתלמות, קרנות נאמנות.
המגזין המודפס של FUNDER  נשלח לכ-10,000 מנויים, ביניהם: יועצי השקעות, מנהלי השקעות, סוכני ביטוח, מתכננים פיננסיים, חברות נסחרות ועוד. קוראי FUNDER הם הגופים המוסדיים הגדולים בישראל, וכן משקיעים פרטיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה