בעולם

בעקבות המוות הטראגי: סיימון קאוול מבטל את צילומי התוכנית המצליחה

ליאם פיין, חבר לשעבר בלהקת וואן דיירקשן, מת בצורה טראגית לאחר שנפל ממרפסת מלון בבואנוס איירס. בעקבות המקרה בוטלו צילומי "גוט טאלנט בריטניה", והדיווחים מעוררים שאלות רבות לגבי נסיבות המוות של הזמר
מערכת ice | 
סיימון קאוול (צילום Ray Burmiston)
לאחר מותו המפתיע של ליאם פיין, חבר לשעבר בלהקת וואן דיירקשיין, הוחלט על ביטול צילומי תוכנית הכישרונות "גוט טאלנט בריטניה", בהנחיית סיימון קאוול, שגיבש את הלהקה בתוכנית "אקס פקטור" לפני 14 שנים. הידיעות על מותו פורסמו ביום רביעי האחרון, לאחר שפיין נפל ממרפסת של מלון בבואנוס איירס, ארגנטינה. הוא שהה שם עם חברתו, קייט קסידי, אך היא עזבה את המלון יומיים לפני המקרה. לפי הדיווחים, פיין נפלל מהקומה השלישית של המלון ומת מפצעיו.
האתר TMZ פרסם תמונות של קעקועים המזוהים עם פיין, אך לאחר שסערה התעוררה התמונות הוסרו. המקרה עורר שאלות רבות לגבי נסיבות המוות, כשדווח שעובד קבלה במלון טען שלפני הנפילה כי אורח מתנהג באגרסיביות תחת השפעת אלכוהול וסמים. חשוב לציים שפיין נכנס למוסד גמילה מאלכוהול בשנת 2023.
 
פיין התחיל את דרכו באודישנים של "אקס פקטור" בשנת 2010, שם פגש את הארי סטיילס, זאין מאליק, לואי טומלינסון ונייל הורן. קאוול היה זה שזיהה את הכישרון שלהם וחיבר אותם ללהקת בנים מצליחה. בעמוד האינסטגרם של "אקס פקטור" פורסם פוסט המוקדש לפיין, שבו נכתב על הכישרון הרב שלו ועל ההשפעה שהשאיר בתעשיית המוזיקה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה