ויראלי

הזמר האהוב הלך לעולמו בגיל 31 - גרושתו חוטפת: "מת בגללך"

ליאם פיין, הכוכב לשעבר של להקת "וואן דיירקשן", נמצא מת בבואנוס איירס לאחר שנפל מחלון חדר המלון בו שהה. כעת, נחשפים פרטים מדאיגים על עברו ועולות טענות קשות מאוד נגה גרושתו, הדוגמנית מאיה הנרי: "את שמחה עכשיו? הכל באשמתך"
מערכת ice | 
ליאם פיין (צילום אינסטגרם)
ליאם פיין, הכוכב לשעבר של להקת "וואן דיירקשן", נמצא מת בבואנוס איירס לאחר שנפל מחלון חדר המלון בו שהה. מותו הפתאומי של הזמר בן ה-31 זעזע את תעשיית המוזיקה ואת מעריציו הרבים ברחבי העולם. אולם, ככל שמתגלים פרטים חדשים, מתברר כי מאחורי הכריזמה והתהילה הסתתר סיפור מורכב ועצוב של מאבק אישי.
בשעות שלפני מותו, דווח כי פיין התפרע בלובי המלון, ניפץ את המחשב הנייד שלו ונגרר חזרה לחדרו. המשטרה המקומית הוזעקה למקום בעקבות דיווחים על אדם המתנהג בצורה פרועה, כשהחשד הוא כי היה תחת השפעת סמים או אלכוהול. תמונות שהופצו מחדרו של פיין חשפו לכאורה סמים ומזרקים, מה שמעלה שאלות קשות לגבי מצבו הנפשי והפיזי בימיו האחרונים.
לאחרונה, גרושתו של פיין, הדוגמנית מאיה הנרי, האשימה אותו בכך שלטענתה הוא היה מטריד אותה. רקע לפני מותו של פיין, היא דיברה על כך שהוא דיבר לאחרונה על מותו. כעת, המעריצים של פיין לא נותרו חייבים ועלו למתקפה נגד גרושתו.
מאיה הנרי, חשפה כי אחרי מותו של פיין, היא מקבלת אלפי הודעות נאצה ממעריצים שמאשימים אותה במותו: "את שמחה עכשיו? לא הגיע לו הסוף הזה", "הכל באשמתך, הוא מת בגללך", "וואו בן אדם מת עכשיו – תהיי נדיבה ותמחקי את כל הסרטונים הדוחים שלך בטיקטוק", ועוד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה