ויראלי

"שקע בהרס עצמי": הסיבות למוות של הזמר בן ה-31 נחשפות

בשעות שלפני מותו, דווח כי ליאם פיין התפרע בלובי המלון, ניפץ את המחשב הנייד שלו ונגרר חזרה לחדרו. הזמר בן ה-31 נאבק במשך שנים עם התמכרות לאלכוהול וסמים, אך מעולם לא חשף את מלוא היקף הבעיה. "הוא היה כלוא במעגל של הרס עצמי," אמר אחד המקורבים, "השדים שלו היו גדולים יותר ממה שהוא אי פעם הודה בפומבי"
מערכת ice | 
ליאם פיין (צילום אינסטגרם)
ליאם פיין, הכוכב לשעבר של להקת "וואן דיירקשן", נמצא מת בבואנוס איירס לאחר שנפל מחלון חדר המלון בו שהה. מותו הפתאומי של הזמר בן ה-31 זעזע את תעשיית המוזיקה ואת מעריציו הרבים ברחבי העולם. אולם, ככל שמתגלים פרטים חדשים, מתברר כי מאחורי הכריזמה והתהילה הסתתר סיפור מורכב ועצוב של מאבק אישי.
בשעות שלפני מותו, דווח כי פיין התפרע בלובי המלון, ניפץ את המחשב הנייד שלו ונגרר חזרה לחדרו. המשטרה המקומית הוזעקה למקום בעקבות דיווחים על אדם המתנהג בצורה פרועה, כשהחשד הוא כי היה תחת השפעת סמים או אלכוהול. תמונות שהופצו מחדרו של פיין חשפו לכאורה סמים ומזרקים, מה שמעלה שאלות קשות לגבי מצבו הנפשי והפיזי בימיו האחרונים.

מקורבים לזמר חשפו כי פיין נאבק במשך שנים עם התמכרות לאלכוהול וסמים, אך מעולם לא חשף את מלוא היקף הבעיה. "הוא היה כלוא במעגל של הרס עצמי," אמר אחד המקורבים, "השדים שלו היו גדולים יותר ממה שהוא אי פעם הודה בפומבי." התמודדות זו עם התמכרות ובעיות נפשיות מדגישה את האתגרים הייחודיים שעומדים בפני כוכבי פופ צעירים, הנאלצים להתמודד עם לחץ ציבורי עצום ותהילה בגיל צעיר.
בימים שלפני מותו, התגלו גם פרטים מטרידים על חייו האישיים של פיין. מאיה הנרי, ארוסתו לשעבר, ביקשה צו מניעה נגדו, בטענה להטרדה אובססיבית. היא תיארה כיצד פיין היה מפציץ אותה בשיחות והודעות ממספרי טלפון שונים, מה שמעיד על מצוקה רגשית עמוקה ואולי אף על התנהגות לא יציבה. היא אף הותקפה בצורה קשה בשעות לאחר מותו בביקורת וטענות שהביאה לכך שהוא מצא את מותו.
מותו של ליאם פיין מעלה שאלות קשות על המחיר האישי של תהילה ועל האחריות של תעשיית הבידור כלפי הכוכבים הצעירים שלה. האם ניתן היה למנוע את הטרגדיה הזו? האם המערכת נכשלה בזיהוי האותות המעידים על מצוקתו? כך או כך לפי שעה נתיחת הגופה לא מצביעה חד משמעית על התאבדות אלא שהוא באמת נפל מהמרפסת בשוגג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה