בעולם

מוזר: טראמפ עבר ניסיון התנקשות שלישי אך החשוד שוחרר לביתו

שוטרים מקומיים עצרו אדם חמוש מחוץ לעצרת דונלד טראמפ בקליפורניה ביום שבת האחרון. למרות שהשריף המקומי התעקש שמדובר בניסיון התנקשות שלישי בנשיא לשעבר שנמנע, הוא הניח לחשוד במעשה להשתחרר בערבות זעומה. האם טראמפ יגיע ליום הבחירות בריא ושלם?

מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock, X/ CNN)
"אני באמת מאמין שמנענו ניסיון התנקשות נוסף", אמר אמש שריף מחוז ריברסייד, צ'אד ביאנקו - יום לאחר שחשוד בשם ום מילר נעצר במחסום מחוץ לעצרת טראמפ בעמק קואצ'לה.
מילר, בן ה-49, נתפס במחסום משטרתי כשהוא מנסה להיכנס לעצרת עם כרטיס עיתונות מזויף - אך כשהשוטרים הבחינו שמכוניתו לא רשומה, הם ערכו חיפוש ברכבו וגילו דרכונים ורישיונות נהיגה מזויפים, יחד עם רובה ציד, אקדח טעון ומאג בעל קיבולת גבוהה לפי גורמים רשמיים.
החשוד נעצר באשמת אחזקת נשק, אך השתחרר במהרה לאחר שהפקיד ערבות של 5,000 דולר. אגב, זה לא הפריע לשריף ביאנקו לטעון שהמחלקה שלו כמעט והצילה את חייו של טראמפ.
מנגד, השירות החשאי לא מאמין שמילר ניסה לרצוח את הנשיא וטען כי טראמפ לא היה בסיכון במהלך העצרת. בנוסף, ה-FBI לא חוקר זאת כניסיון התנקשות. יש לציין כי מילר הוא חבר ב"אזרחים הריבונים", קבוצת ימין קיצוני אנטי-ממשלתי וכנראה שהחזיק בנשק להגנתו האישית בלבד.
מילר מצדו הספיק להשיב לכתבים שניסו לראיין אותו וטען לגבי האאשמות נגדו שהן "בולשיט מוחלט".
כזכור: ביולי האחרון, גבר חמוש בשם תומאס מתיו קרוקס, בן 20, פתח באש על הנשיא לשעבר במהלך עצרת בבאטלר, פנסילבניה.
טראמפ נפגע באוזן מכדור שהגיע בטווח של מילימטרים מלסכן את חייו, בעוד עובר אורח אחד נהרג ושני מבקרים נוספים בעצרת נפצעו. קרוקס נורה על ידי צלפי השירות החשאי רגעים לאחר שירה בנשקו.
קצת יותר מחודשיים לאחר מכן, עוד חמוש נתפס עם רובה סער מסתתר בשיחי מועדון הגולף של טראמפ "ווסט פאלם ביץ'" - בזמן שהנשיא לשעבר היה רק ​​300 מטרים משם.
החשוד, ריאן רות', זוהה ברגע האחרון כאשר סוכן שירות חשאי שסייר במקום הבחין בקנה הנשק שלו מבצבץ מבין השיחים. סוכנים ירו, אך החמוש נמלט ונתפס מאוחר יותר כשהוא נמלט על הכביש המהיר.
על פי הערכות התובעים הפדרליים, רות' הסתגר בשיחים ללא זיהוי במשך כ-12 שעות בהמתנה להזדמנות שלו להרוג את טראמפ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה