בעולם

דנון באו''ם: ״לישראל אין כל כוונה להיות נוכחת בדרום לבנון"

שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, הפתיע את הנציג הלבנוני באו"ם כאשר פנה לעם הלבנוני בערבית: "לעם הלבנוני אני אומר: אדמת לבנון שייכת ללבנונים ולא לאיראנים" והבהיר ״לישראל אין כל כוונה להיות נוכחת בדרום לבנון" צפו
דורון בלוך | 
דני דנון (צילום ויקיפדיה)
מועצת הביטחון של האו"ם התכנסה הלילה שבין חמישי לשישי לדיון בנושא המצב בלבנון. במהלך הדיון שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, הפתיע את הנציג הלבנוני באו"ם כאשר פנה לעם הלבנוני בערבית: "לעם הלבנוני אני אומר: אדמת לבנון שייכת ללבנונים ולא לאיראנים".
השגריר דנון נאם בדיון והבהיר: ״לישראל אין כל כוונה להיות נוכחת בדרום לבנון. המטרה שלנו היא להגן על אזרחינו, לא לכבוש טריטוריה לבנונית. אבל כדי להבטיח שזה לא יתרחש שוב, המועצה חייבת להניח את המנגנונים הנכונים בשטח כדי שצבא לבנון ויוניפ''ל יעמדו בהתחייבויות שלהם". והוסיף להבהיר "ישראל נמצאת שם בימים אלו כי חיזבאללה, לצד חמאס, מנהל מלחמה נגד ישראל".
 
דנון באו''ם
השגריר דנון הדגיש: ״התשובה נמצאת בידיים של צבא לבנון ויוניפי"ל. הם חייבים לפעול ולמלא את חובותיהם לפי החלטה 1701. העם הלבנוני שמוחזק כבן ערובה על ידי ארגון הטרור חיזבאללה הנתמך על ידי איראן, זקוק להגנה. חיזבאללה הקים מדינת טרור בתוך מדינה כושלת. לעם הלבנוני אני אומר: אדמת לבנון שייכת ללבנונים ולא לאיראנים״. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה