בעולם

דרמה בטיסה: הנוסע סבל מהתקף שלשולים חמור - כך פעל צוות המטוס

לאחר שאחד הנוסעים סבל מהתקף שלשולים במהלך טיסת דלתא איירליינס, צוות המטוס החליט לבצע נחיתת חירום בשדה התעופה הבינלאומי קנדה שבניו יורק. לאחר הנחיתה, כל הנוסעים הועברו למטוס חלופי שעשה את דרכו לרומא

מערכת ice | 
חברת תעופה (צילום freepik)
אירוע חריג במיוחד התקיים ביום שישי האחרון במהלך טיסת דלתא איירליינס אשר עשתה את דרכה מבוסטון, מסצ'וסטס לרומא שבאיטליה. על פי דיווחים זרים, הוחלט לבצע נחיתת חירום בשדה התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי בניו יורק בעקבות מצבו הבריאותי של אחד הנוסעים. 
על פי הדיווח של אתר החדשות "New York Post", לאחר שאחד הנוסעים סבל מהתקף שלשולים, הוחלט לבצע נחיתת חירום בשדה התעופה בניו יורק. לאחר מכן, יתר נוסעי המטוס הועברו למטוס חלופי אשר גם הוא עשה את דרכו לרומא, בירת איטליה. חברת התעופה המוכרת מסרה את התנצלותה בפני כלל הנוסעים והודתה על ההבנה הרבה שגילו במהלך אותה טיסה מאתגרת. 
גורם בכיר בחברת התעופה ציין כי אותו אירוע חריג החל בעקבות בעיה רפואית משמעותית של אחד הנוסעים. לצד זאת, אותו גורם נמנע למפרסם את זהותו ואת מצבו הבריאותי עקב חיסיון רפואי. ברשת מסתובבת שמועה מטרידה כי אותו נוסע פגע בחוויית הטיסה של יתר הנוסעים שישבו לידו בעקבות התקף השלשולים החמור שממנו סבל.  
כזכור, בחודש יולי האחרון דווח כי אירוע דומה התרחש בחברת התעופה האמריקאית דלתא מדטרויט, ארה"ב אל העיר אמסטרדם שבהולנד. על פי הדיווח באתר USA TODAY, לאחר ששנים עשר נוסעים סבלו מקלקול קיבה חמור במהלך הטיסה, הוחלט לבצע נחיתת חירום. המטוס נחת בשדה התעופה קנדה שבניו יורק, בדומה לאותה תקרית אחרונה. הסיבה למצבם הבריאותי של אותם נוסעים נובע מהעובדה כי צוות הדיילים הגיש אוכל מקולקל. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה