תקשורת ומדיה

מגיש קשת 12 חוטף תביעת ענק: ישלם מאות אלפי שקלים לחברת התעופה?

לאחר שמגיש 'אופירה ולוינסון' בקשת 12, חיים לוינסון, הצטרף לטענות הקשות של נדב צנציפר נגד ארקיע, שטען בין היתר כי "זו חברה פושעת. נוכלת. שמרמה את הלקוחות שלה בכוונה", חברת התעופה הישראלית לא נותרה חייבת והגישה נגד השניים תביעת ענק על סך של 600 אלף שקל
מערכת ice |  10
חיים לוינסון (צילום מסך קשת 12)
לאחר שמגיש 'אופירה ולוינסון' בקשת 12, חיים לוינסון, החליט לצאת במתקפה חריפה מאוד נגד חברת התעופה ארקיע, אחרי ששיתף את הציוץ של כתב ידיעות אחרונות נדב צנציפר שהטיח האשמות קשות בחברת התעופה ונראה כי לא כל הפרטים הוצגו בציוץ, השניים מסתבכים בענק אחרי שחברת התעופה החליטה להגיש נגדם היום (שני) תביעה על סך של 600 אלף שקל, כך על פי הדיווח ב"וואלה!".
כזכור, תחילה צנציפר כתב נגד החברה: "רק בגלל שהבת שלי במילואים, מה שלא הותיר לי ברירה, חברת השחיטה ארקיע גזלה מישראלי שתקוע בגלל המלחמה בקפריסין 13!!!!!! אלף שקל לכיוון אחד מלרנקה. בושה וחרפה". אלא שמאוחר יותר הוא מחק את הציוץ שלו.
לוינסון הצטרף למתקפה של צנציפר, שיתף את הציוץ שלו וכתב ברקע: "ארקיע זו חברה פושעת. נוכלת. שמרמה את הלקוחות שלה בכוונה. שהמודל העסקי שלה הוא לרמות. שלא תיתן שירות לא משנה מה. בכל מדינה נורמלית היא הייתה נסגרת. מנהליה היו תחת חקירות צרכניות. במירי לנד מתחננים שתטיס אותך כי זה מה יש".
בהמשך, ארקיע שלחה לו מכתב התראה לפני תביעה, שהפכה כעת כאמור לתביעה של 600 אלף שקל נגד צנציפר ולוינסון, בו נכתב כי ""דברים חמורים אלו מהווים ללא כל ספק פרסום לשון הרע נגד מרשתנו. בדומה לפוסט, גם הפרסום מכיל דברי בלע שאינם אמת (בלשון המעטה), נראה כי גם דברים אלו נכתבו על ידך בזדון על מנת לפגוע בחברה ומשלח ידה ועל מנת לעשותה למטרה ולבוז, ללעג ולשנאה בקרב הצרכנים וקרב קהל העוקבים שלך".
עוד הודגש: "מעבר לדברים שנכתבו בכותרת על ידיך אשר עולים בעצמם כדי לשון הרע, ומעמידים אותך בעמדה לפיה הינך אחראי אישית לפרסומים אלו ותוכנם, אתה נדרש להסיר באופן מידי את שיתוף הפוסט, להתנצל בפני מרשתנו בגין הפרסום במתכונת ובתפוצה כפי שיסוכם מראש עם מרשתנו, בהתאם לתגובתך לנדרש לעיל תשקול מרשתנו את היקף הפיצוי שבכוונתה לדרוש ממך בשל הפרסום".
לוינסון הגיב בזעם: "ארקיע, חברת התעופה הגרועה בהיסטוריה, לקחה עורך דין לאיים עליי בתביעה. חיים בסרט, חוזר ואומר: זו חברה ששיטת העבודה שלה היא לרמות את הלקוחות. שאתה יכול לטבוע בים ולא יענו בשירות הלקוחות, שמגיע לכל מנהליה לעמוד לדין על השיטות שלה, נפגש בבית המשפט, אצעיד לשם עדים שיספרו על ארקיע"
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    לוינסון
    סמיר 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תת רמה של מנחה מגיע לו לשלם
    סגור
  • 9.
    שילך לקלף תפוחי אדמה. אדם חולה. (ל"ת)
    עודד 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    מדובר ,מעלילן ושקרן כרוני. בזכות הרעל שלו גייסה אותו 12 (ל"ת)
    גלי 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 7.
    פח אשפה מצחין ! בושה לתקשורת שמעסיקה אותו ! (ל"ת)
    אסף 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 6.
    ארקיע
    אזרחית 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא מבינה למה בזמן מלחמה אנחנו צריכים להענש
    סגור
  • 5.
    יש אתר שנקרא נפגעי ארקיע תקרא את התגובות ותבין
    אחמד 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שכל מה שאמרת זהו קצה הקרחון בהתנהלות של החברה מילא לא עונים בשרות לקוחות מבטלים טיסות לא דואגים לנוסעים ליסה חלופית ואו בית מלון ואמצעים אחרים נראה לי שהם ישלמו לך
    סגור
  • 4.
    חשב שהוא בקפלן ולא יעשו לו כלום.
    אחד העם 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    6 3
    נקווה שלוינסון ישלם. שלפחות יסתום לו את הפה.
    סגור
  • 3.
    מה שנכון נכון,צודק לוינסון (ל"ת)
    דן 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 2.
    הלוואי יפסיד,צריך לשים סוף למה שיוצא לו מהפה (ל"ת)
    רוני 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 1.
    שטויות (ל"ת)
    דנה 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור