תקשורת ומדיה

מגיש קשת 12 תוקף: "ארקיע חברה פושעת ונוכלת שמרמה הלקוחות"

כתב YNET נדב צנציפר, העלה טענות קשות מאוד נגד ארקיע וטען כי החברה לקחה לבתו 13 אלף שקל לכיוון אחד מלרנקה. אלא שהמנכ"ל הוכיח לו אחרת, ולמרות זאת, זה לא הפריע למגיש קשת 12, חיים לוינסון, לתקוף את חברת התעופה: "בכל מדינה נורמלית היא הייתה נסגרת"
מערכת ice |  3
ארקיע (צילום shutterstock)
כתב YNET נדב צנציפר, מעלה טענות קשות נגד חברת התעופה ארקיע בגין מחיר שלדבריו היה מופרך בהזמנת כרטיסי טיסה מלרנקה לישראל בעוד כיומיים, בחברת התעופה לא הגיבו לדבריו, שנראים מעט חריגים.
צנציפר כתב בכעס: "רק בגלל שהבת שלי במילואים, מה שלא הותיר לי ברירה, חברת השחיטה ארקיע גזלה מישראלי שתקוע בגלל המלחמה בקפריסין 13!!!!!! אלף שקל לכיוון אחד מלרנקה. בושה וחרפה".
אלא שבהמשך, מנכ"ל ארקיע עוז ברלוביץ' הצליח להוכיח את צנציפר ולהראות כי המחיר שהציג אינו לכרטיס אחד: "בתמונה המחיר האחרון שנמכר באתר שלנו". ורואים שמדובר ב-509 או 587 דולר בסך הכל.

למרות זאת, הדבר לא הפריע למגיש קשת 12, חיים לוינסון, לצאת במתקפה חריפה מאוד נגד חברת התעופה ארקיע, אחרי ששיתף את הציוץ של צנציפר וכתב: "ארקיע זו חברת פושעת. נוכלת. שמרמה את הלקוחות שלה בכוונה. שהמודל העסקי שלה הוא לרמות. שלא תיתן שירות לא משנה מה. בכל מדינה נורמלית היא הייתה נסגרת. מנהליה היו תחת חקירות צרכניות. במירי לנד מתחננים שתטיס אותך כי זה מה יש".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ממתי ללוינסן אכפת מהעובדות? השקרן והמסית המרכזי במדינה. (ל"ת)
    עובדה 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ארקיע חברה הוגנת
    משה 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אולי תביעה דיבה תעזור
    סגור
  • 1.
    אין על ארקיע
    עמי 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    היינו מפונים מהעוטף באילת! טסנו למרכז מספר פעמים עם הילדים. ארקיע תמיד עזרו ונתנו שירו מעולה ! בלי כסף! תמיד דאגו לכול הנוסעים בלי יוצא מהכלל! יישר כוח ארקיע
    סגור