בעולם

גנץ לבלינקן: "להגביר את הלחץ האזרחי והצבאי בעזה"

ח''כ בני גנץ נפגש עם בלינקן בוושינגטון, שם אמר  "מצופה מהעולם שיתן גיבוי לישראל להגביר את הלחץ האזרחי והצבאי בעזה" .וטען כי זה הצעד שיזרז את הכרעת החמאס
דורון בלוך |  1
בני גנץ, אנתוני בלינקן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, נעם ריבקין פנטון)
יו"ר המחנה הממלכתי ח''כ בני גנץ נפגש היום (שני) עם מזכיר המדינה האמריקאי אנתוני בלינקן בוושינגטון. שם דנו בפגישתם במצב הבטחוני בארץ והמשך הלחימה ברצועת עזה . בפגישתם, גנץ הודה לבלינקן על מעורבותו העמוקה של הממשל האמריקאי גם בימים אלו במאמצים להשבת החטופים, וציין כי יש למתווה להשבת החטופים שעל השולחן תמיכה נרחבת הן בכנסת, והן בציבור הישראלי, וכי לנתניהו תהיה גם רשת ביטחון פוליטית להעבירו. 
לצד זאת אמר גנץ, כי לאחר חודשים שבהם חמאס לא קיבל את המתווה, "מצופה מהעולם שיתן גיבוי לישראל להגביר את הלחץ האזרחי והצבאי בעזה" זאת תחת הנימוק כי "זה מה שהביא את עסקת החטופים הראשונה, וזה גם מה שיזרז את הכרעת חמאס".
כמו כן, אמש (ראשון) אמר חבר הכנסת בני גנץ על הפיגוע במעבר אלנבי בו נרצחו שלושה ישראלים, כי פיגוע זה "מצריך תחקיר נוקב", והוסיף עוד לטעון כי הפיגוע "הוא עוד סימן לצורך לעבות את קו ההגנה בקיר המזרחי של מדינת ישראל - בקעת הירדן".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חלמאות
    ירון 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדון גנץ מרגע שנטשת את קבינט המלחמה הפסקת להיות רלוונתי וכל הציוצים שלך לאחר מכן הם נסיון עלוב וכושל לרכב על גל משפחות החטופים המסכנות פשוט פוליטיקה קטנה כגודל האדם שעומד בראשה
    סגור