בעולם

התעלף מצחוק? הגיע לראות הופעת סטאנדאפ והפך לכוכב המופע

הגיע לראות הופעת סטנדאפ והתעלף באמצע ההופעה. הסטנדאפיסט האמריקאי כריס ד'אליה העלה לחשבון האינסטגרם שלו, "זה לא קרה לי בכל 19 שנות הסטנדאפ שלי"
מערכת ice | 
פרמיירה-אילוסטרציה (צילום freepik)
הסטנדאפיסט האמריקאי כריס ד'אליה מצא את עצמו במצב לא שגרתי בסוף השבוע האחרון, כאשר אדם בקהל חווה התקף במהלך הופעתו בקליפורניה. האירוע התרחש בשורה הראשונה, כאשר האיש איבד הכרה וצנח לאחור בכיסאו. ד'אליה, שהבחין בכך במהירות, פנה לקהל ושאל אם הבחור בסדר, ולאחר מכן ביקש להזמין אמבולנס. בזמן שהצוות במקום טיפל במצב, ד'אליה לא התאפק והמשיך בהתלוצצות על האירוע, דבר שעורר תגובות מעורבות בקהל.
בסרטון ששותף בחשבון האינסטגרם שלו, הסטנדאפיסט ציין כי מעולם לא חווה אירוע כזה ב-19 שנות הקריירה שלו. במהלך האירוע, אחד הנוכחים העיר שזה "מוקדם מדי" להתבדח על המצב הרפואי של האדם מהקהל, אך ד'אליה המשיך בהופעה תוך שילוב הומור על האירוע המתרחש. כפי שאמר למגזין TMZ, זה היה אחד הרגעים הפרועים ביותר שחווה בקריירה שלו, במיוחד מאחר שזה קרה בשלב מוקדם במופע, שאותו נאלץ להמשיך עוד 40 דקות.
 

אירוע זה מגיע ברקע תלונות מהעבר נגד ד'אליה על התנהגות בלתי הולמת כלפי נשים, כולל פניות לקטינות וצילומי מסך שהופצו ברשתות החברתיות. למרות שהכחיש את ההאשמות, הקריירה שלו נותרה תחת ענן כבד של ביקורת ציבורית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה