בעולם

הסגן של קמלה האריס בחשיפה מפתיעה: כמה כסף יש לו בבנק?

בעוד פחות מחודש אמריקה הולכת לבחירות: הסגן המיועד טים וולז, מנסה להמשיך את מומנטום ההובלה של המועמדת הדמוקרטית קמלה האריס על טראמפ וחושף לציבור על כמה עומד הונו הפרטי
מערכת ice | 
טים וולז (צילום shutterstock)
ועדת הבחירות הפדרלית, פרסמה ביום שישי האחרון את נתוני הכנסות ונכסים של טים וולז, המועמד הדמוקרטי לתפקיד סגן הנשיא. שלא כמו פוליטיקאים אחרים בארה"ב, הטפסים בדבר הכנסותיו של וולז חושפים את אחד הדברים שהופכים אותו לשונה מהם וזו העובדה שהוא לא מחזיק בהון כספי רב.
ההיקף של הכספים שבבעלות וולז קטנים יחסית בהשוואה לפוליטיקאים רבים שעשו תחילה את הונם במגזר הפרטי (כמו לדוגמא המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ). כמו כן, חברים אחרים במפלגה אשר מועמדים לתפקידים אחרים בממשל הפדרלי דיווחו על הכנסות גבוהות ונכנסים בשווי מיליוני דולרים.  
וולז דיווח שמסגרת כהונתו כמושל מינסוטה, החל מחודש ינואר 2023, הוא קיבל 210,287 דולר. בנוסף, נמצא שהוא מחזיק בחשבון הבנק שלו בין 15,000 ל-50,000 דולר במזומן.
כמו כן, הוא לא העיד שיש לו חובות, מניות או איגרות חוב כלשהן ומלבד הבית בו הוא מתגורר הוא לא מחזיק בבעלותו נכנסים נוספים. בגזרת קרנות הפנסיה וולז העיד שיש לו בין 100,000-200,00 דולר בקרב הפנסיה, כ-15,000 דולר בקרן השקעות ועוד 15,000 בקרן נוספת להשקעות לטווח קצר.
לאורך כל חייו וולז עבד בשירות הציבורי בארה"ב. תחילה הוא עבד כמורה וכעת הוא מציין כהונה של 12 שנים כחבר קונגרס וקרוב ל-6 שנים כמושל מינסוטה. במהלך הקריירה הפוליטית שלו הוא קידם רבות את נושא הפנסיה מתוך שאיפה שלכל אזרח בארה"ב תהיה קרן פנסיה מוגדרת בחוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה