השוק

כמה שווה המועמד לסגן נשיא ארה"ב טים וולז?

טים וולז, מושל מינסוטה והמועמד לתפקיד סגן הנשיא מטעם המפלגה הדמוקרטית, במדד נמוך בהשוואה לשאר המתמודדים בבחירות לנשיאות ארה"ב. בעוד שההון של קמלה האריס מוערך ביותר מ-2.5 מיליון דולר וביחס לדונלד טראמפ (עם 5.7 מיליארד) וסגנו ג'יי די ואנס (כ-10 מיליון) 
דוד זולדן | 
טים וולז (צילום shutterstock)
לפי בלומברג, הונו של טים וולז מוערך בקצת מפחות ממיליון דולר. זאת, בעוד שההון של קמלה האריס מוערך ביותר מ-2.5 מיליון דולר וביחס לדונלד טראמפ (עם 5.7 מיליארד) וסגנו ג'יי די ואנס (כ-10 מיליון) 
טים וולז, מושל מינסוטה והמועמד לתפקיד סגן הנשיא מטעם המפלגה הדמוקרטית, במדד נמוך בהשוואה לשאר המתמודדים בבחירות לנשיאות ארה"ב. עושרו של וולז נאמד בפחות ממיליון דולר. כך לפי דיווח בסוכנויות הידיעות בלומברג.
המועמדת לנשיאות מטעם הדמוקרטים, קמלה האריס, עשירה אבל לא בהרבה מוולז, כשהונה מוערך כמיליון דולר במזומן בחשבונות הבנק שלה וקצת מעל 1.5 מיליון דולר בקרנות פנסיה. לעומתם, דונלד טראמפ מוערך ב-5.7 מיליארד דולר, והסגן שלו, ג'יי די ואנס, בכ-10 מיליון דולר.
לפני כניסתו לתפקיד המושל, כנציג בבית הנבחרים הפדרלי, וולז חשף נכסים בשווי של בין 360 אלף דולר ל-830 אלף, שכללו בעיקר את ערך ביתו, וכן תכנית חיסכון לימודים, פנסיה של מורים במדינה וביטוח חיים מלא.
הבחירה של וולז כסגן הנשיא תעמיק את חשבונו בסכומים נאים אבל לא שוברי שוויון. בתור מושל הוא מרוויח 127,629 דולר בשנה, שכר שדירג אותו במקום ה-37 בלבד מתוך 50 מושלי המדינות בארה"ב. יצוין כי משכורת סגן הנשיא עומדת על 284,600 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה