בעולם

דונלד טראמפ מול מארק צוגרברג - מי ינצח?

דונלד טראמפ המועמד הרפובליקני לבחירות לנשיאות ארצות הברית, שוב יוצא בהתלהמות מול מנכ"ל מטא, מארק צוקרברג
מערכת ice | 
מארק צוקרברג, דונלד טראמפ (צילום פייסבוק/מארק צוקרברג, pixabay, unsplash)
הנשיא לשעבר והמתמודד הרפובליקני לנשיאות, דונלד טראמפ, יצא בהתלהמות מול מנכ"ל חברת מטא (Meta), מארק צוקרבקג בספרו שעתיד לצאת בקרוב. היא האשים את צוקרברג שאם הבחירות הקרובות יתערערו בגלל מטא, הוא עתיד לקבל עונש מאסר.
גרסה מקדימה של הספר הגיעה לידי "פוליטיקו" ובנה כתוב: "אנחנו עוקבים אחריו מקרוב, ואם הוא יעשה משהו לא חוקי הפעם הוא יבלה את שארית חייו בכלא - וכך גם אחרים שבוגדים בבחירות לנשיאות 2024". וגם הוסיף, "היה מגיע לחדר הסגלגל לראות אותי. הוא היה מביא את אשתו הנחמדה מאוד לארוחות ערב, יהיה נחמד ככל שמישהו יכול להיות, תוך שהוא תמיד זומם להתקין קופסאות מנעולים מבישות במזימה אמיתית נגד הנשיא".
זאת לא הפעם הראשונה שהנשיא לשעבר מתפרץ על צוקרבגג, מוקדם יותר השנה הוא הביע התנגדות למפלגתו להוציא את אפליקציית טיקטוק מארצות הברית. טראמפ בחר בכל זאת תמכך באפליקציית טיקטוק בטענה: "אם תיפטר מ-TikTok, פייסבוק וצוקרברג יכפילו את עסקיהם".
 
חלק מתגובתו של צוקרברג: "כמו שאמרתי לצוותים שלנו בזמנו, אני מרגיש בתוקף שאסור לנו להתפשר על תקני התוכן שלנו בגלל לחץ מצד כל מינהל בכל כיוון - ואנחנו מוכנים לדחות אחורה אם משהו כזה יקרה שוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה