בעולם

טרגדיה: השחקנית האהובה הלכה לעולמה בגיל 46

השחקנית אריקה אש נכנעה למחלת הסרטן והותירה את עולם התרבות כואב. ויולה דייוויס וג'יימי פוקס פרסמו הודעות אישיות ברשתות החברתיות, המדגישות את הכישרון יוצא הדופן של אש ואת האובדן הגדול לעולם הבידור
מערכת ice | 
תרבות-אילוסטרציה (צילום unsplash)
עולם התרבות בהלם. אריקה אש, שחקנית וקומיקאית אמריקאית מוכשרת, נפטרה אתמול בגיל 46 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. אש, שנולדה בפלורידה ב-1977, הותירה חותם משמעותי בעולם הבידור האמריקאי.
אש החלה את דרכה המקצועית כדוגמנית ביפן, לאחר שעזבה את לימודי הרפואה באוניברסיטה באטלנטה. היא התפרסמה לראשונה בתוכנית המערכונים "מד.טי.וי" של רשת פוקס, ולאחר מכן כיכבה ב"The Big Gay Sketch Show" בהפקת רוזי אודונל. הופעותיה בברודווי ובסדרה "Survivor's Remorse" הוסיפו לתהילתה, כמו גם תפקידיה בסרטים כגון "מת לצעוק 5" ו-"Uncle Drew".

עמיתיה לתעשייה הביעו צער עמוק על לכתה. ויולה דייוויס וג'יימי פוקס פרסמו הודעות אישיות ברשתות החברתיות, המדגישות את הכישרון יוצא הדופן של אש ואת האובדן הגדול לעולם הבידור.
דוברת יחסי הציבור של אש תיארה אותה כ"אישה מדהימה ובדרנית מוכשרת" שהשפיעה על רבים בזכות "שנינותה החריפה, ההומור ושמחת החיים האמיתית שלה". היא הדגישה כי זכרה של אש יישאר חי בלבבות רבים. אריקה אש השאירה אחריה אם ואחות, וקהל מעריצים רחב שיתגעגע לכישרונה הייחודי ולנוכחותה המרשימה על המסך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה