תרבות ופנאי

אבל בעולם התרבות: השחקן האהוב הלך לעולמו בגיל 80

השחקן והקומיקאי האהוב מרטין מאל, שזכור לכולנו בין היתר בזכות תפקידיו בסדרות "סברינה המכשפה הצעירה", משפחה בהפרעה" ו"רוזאן", הלך לעולמו בגיל 80 אחרי שנלחם מזה תקופה במחלה קשה. בתו ספדה לו: "כואל לי הלב. הוא יחסר לי מאוד"
מערכת ice |  1
מרטין מאל (צילום אינסטגרם @mulltoons)
השחקן והקומיקאי האהוב מרטין מאל, שזכור לכולנו בין היתר בזכות תפקידיו בסדרות "סברינה המכשפה הצעירה", משפחה בהפרעה" ו"רוזאן", הלך לעולמו בגיל 80 אחרי שנלחם מזה תקופה במחלה קשה.
בתו של מאל, מגי, שהיא עובדת בתעשייה בעצמה כמפיקת טלוויזיה ותסריטאית, העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה בסוף השבוע האחרון, בו היא חשפה את דבר מותו של אביה. תחילה, כתבה מגי בפוסט שהעלתה כי" "כואב לי הלב לשתף שאבי הלך לעולמו בבית ב-27 ביוני, לאחר מאבק אמיץ במחלה ממושכת".
מגי הוסיפה וספדה לאביה אחרי מותו הכואב: "הוא היה ידוע בכך שהוא מצטיין בכל דיסציפלינה יצירתית שאפשר להעלות על הדעת וגם בכך שהוא עושה פרסומות של Red Roof Inn. הוא ימצא את הבדיחה הזו מצחיקה. הוא אף פעם לא היה מצחיק", כתבה בצניות.
לסיום, נפרדה מגי מאביה: "אבא שלי יחסר מאוד לאשתו ולבתו, לחבריו ולחבריו לעבודה, לאמנים ולקומיקאים ולמוסיקאים אחרים, וגם - סימן של אדם יוצא דופן באמת - לכלבים רבים. אהבתי אותו מאוד".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מצער לשמוע
    עוזי 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכל עשרות התפקידים שמילא בטלויזיה ובקולנוע אהבתי אותו במיוחד כרוקח של צרלי בסידרה :Two and a half men
    סגור