בעולם

קלינט איסטווד בטרגדיה כואבת: ההודעה שהעציבה את כולם

כריסטינה סנדרה, בת זוגו של קלינט איסטווד, הלכה לעולמה בגיל 61, בהודעה שמסר לעיתון "הוליווד ריפורטר", איסטווד בן ה-94 אמר: "כריסטינה הייתה אישה מקסימה ואכפתית, ואני אתגעגע אליה מאוד". דובר מטעם אולפני וורנר ברוס מסר כי לא יימסר מידע נוסף בנושא. סיבת המוות לא פורסמה
מערכת ice |  1
כוכבת קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
עולם התרבות האמריקאי באבל. כריסטינה סנדרה, שהייתה בת זוגו של השחקן והבמאי הנודע קלינט איסטווד במשך למעלה מעשור, נפטרה בגיל 61. הידיעה על מותה התפרסמה ביום חמישי האחרון.
בהודעה שמסר לעיתון "הוליווד ריפורטר", איסטווד בן ה-94 אמר: "כריסטינה הייתה אישה מקסימה ואכפתית, ואני אתגעגע אליה מאוד". דובר מטעם אולפני וורנר ברוס מסר כי לא יימסר מידע נוסף בנושא. סיבת המוות לא פורסמה.

מערכת היחסים בין איסטווד לסנדרה החלה בשנת 2014, לאחר שהשניים נפגשו כאשר סנדרה עבדה כמארחת במלון ומסעדת "Mission Ranch" של איסטווד בכרמל-באי-הים, קליפורניה. סנדרה, שלא הייתה חלק מתעשיית הבידור, הייתה תושבת ותיקה של כרמל - עיר בה איסטווד כיהן כראש העיר לתקופה קצרה בשנת 1986.
למרות שמערכת היחסים ביניהם הייתה רחוקה מאור הזרקורים, סנדרה הייתה נוכחות קבועה לצדו של איסטווד באירועים רבים על השטיח האדום ובטקסי פרסים. היא ליוותה אותו לטקס האוסקר בשנת 2015, כאשר הסרט "צלף אמריקאי" שביים איסטווד היה מועמד לשישה פרסי אוסקר. בנוסף, היא הצטרפה אליו לבכורות של סרטים רבים שביים, ביניהם "סאלי" (2016), "הפרד" (2018), "הרכבת לפריז 15:17" (2018) ו"ריצ'רד ג'ואל" (2019).
למרות שלזוג לא היו ילדים משותפים, לאיסטווד יש שמונה ילדים מקשרים קודמים עם שש נשים שונות: הבנות לורי, קימבר, אליסון, קתרין, פרנצ'סקה ומורגן, והבנים קייל וסקוט. לפני הקשר עם סנדרה, איסטווד היה נשוי פעמיים: לדוגמנית מגי ג'ונסון משנת 1953 עד 1984, ולמגישת החדשות דינה רויז משנת 1996 עד 2014.
מותה של סנדרה מסמן סוף פרק משמעותי בחייו האישיים של איסטווד, שהוא אחד מהשחקנים והבמאים המוערכים והמשפיעים ביותר בתעשיית הקולנוע האמריקאית. הקשר ביניהם, למרות היותו רחוק מעין הציבור, היה יציב ומשמעותי עבור שניהם במשך שנים רבות.
נציגיו של איסטווד טרם הגיבו לבקשות נוספות לתגובה מצד התקשורת. ההודעה על מותה של סנדרה מעוררת תגובות רבות בקרב מעריציו של איסטווד ובתעשיית הקולנוע, המביעים את תנחומיהם לשחקן והבמאי הוותיק בעת קשה זו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אצלנו מחכים כל יום
    קרעי 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הגוצה החזירה שתלך לגהנום ימח שמה עוכרת ישראל שיכורה
    סגור