בעולם

בסך של חצי מיליארד דולר: איראן חוטפת תביעת ענק - זו הסיבה

לאחר שיקיריהן נפגעו בטבח המזעזע שהתרחש ב-7 באוקטובר, 54 משפחות בעלות אזרחות אמריקנית הגישו תביעה נגד איראן. התביעה הוגשה לבית המשפט הפדרלי מחוזי בוושינגטון על סך של חצי מיליארד דולר בגין נזקי גוף ונפש

מערכת ice | 
איראן (צילום freepik)
לאחר שיקיריהן נפגעו בטבח המזעזע שהתרחש באותה שבת שחורה במסיבת הנובה וביישובי העוטף, משפחות רבות עם אזרחות אמריקנית, החליטו להגיש תביעה נגד איראן בטענה כי היא מימנה את ארגון הטרור חמאס באירועי ה-7 באוקטובר
בעקבות כך, 54 משפחות בעלות אזרחות אמריקנית אשר חלקן מחזיקות באזרחות ישראלית, הגישו את התביעה לבית המשפט הפרדלי מחוזי בוושינגטון על סך של חצי מיליארד דולר בטענה כי יקיריהן מתמודדים עם נזקי גוף ונפש. 
על פי מסמכי התביעה, המשפחות מעוניינות להטיל את האחריות על איראן בכל הנוגע למתקפת הטרור שהתרחשה על ידי חמאס באותה שבת שחורה. לטענת המשפחות, איראן היא הגורם המרכזי שמימן את ארגון הטרור וחימש אותו לקראת אירועי הטבח המזעזעים שהתרחשו ב-7 באוקטובר.
על פי החוק האמריקני, מדינה שהוגדרה על ידיה כתומכת בפעולת טרור, לא חסינה מפני הליכים משפטיים נגדה בתוך ארצות הברית. לצד אותה תביעת ענק נגד איראן, בימים אלו מוגשת תביעה נגד סוריה, בטענה כי היא תמכה באופן עקיף וישיר בחמאס ובטבח שהתרחש ב-7 באוקטובר. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה