בעולם

ענקית האופנה נכנסת לפשיטת רגל: קורסת תחת חובות ענק

דלתא אפרל הגישה בקשה לפשיטת רגל לבית המשפט האמריקאי לפשיטות רגל בדלאוור. ההגשה הייתה בתאריך 30 ביוני. החברה דיווחה על בין 200 ל-299 נושים וחובות ונכסים כל אחד בטווח של 100 עד 500 מיליון דולר
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום freepik, shutterstock)
ביגוד תמיד היה עסק שתלוי בביקוש. חברה עשויה להיות לוהטת וטרנדית ברגע אחד, ואז להסתבך ברגע אחר. זה אתגר אמיתי לפתח את העסק שלך כאשר צרכי הציבור משתנים. כאשר חברה מחזיקה במספר מותגים בעולם ההלבשה, זה נותן לה הגנה מסוימת מכיוון שתוויות שונות עשויות להיכנס ולצאת מהפופולריות. אבל זה גם מגיע עם סיכון מוגבר.
הביקוש הכולל השתנה בעקבות מגפת הקורונה העולמית. נוסף על כך, שרשראות האספקה ​​הפכו מאתגרות יותר, ועלויות החומרים והעבודה עלו. זה הוכח כשילוב מסוכן של בעיות עבור חברת בגדים שמחזיקה במספר מותגים ידועים במשך יותר מ-100 שנות פעילות.

דלתא אפרל אולי לא שם מוכר בפני עצמו, אבל היא מכילה מספר מותגים ידועים וידועים במקצת. אלה כוללים את Callaway, Perry Ellis, Soffe Apparel, Burnside ו-Salt Life. היא פועלת כסיטונאי תחת השם Delta Apparel. החברה יצאה להנפקה ביוני 2000 ונסחרה ב-34 דולר ב-2021. המניה נסגרה ביום שישי ב-58 סנט. המצב הפיננסי שלה נמצא בירידה מאז, ותוצאות הרבעון השני שלה כללו כמה מספרים מטרידים:
ההפסד התפעולי גדל מ-5.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד ל-24.4 מיליון דולר. הרווחיות הגולמית הייתה 4.3% בהשוואה ל-14.7% בתקופה המקבילה אשתקד, מונעת בעיקר על ידי צמצום ייצור במגזר קבוצת דלתא. המכירות נטו הסתכמו ב-78.9 מיליון דולר, ירידה של 28.4% לעומת מכירות של 110.3 מיליון דולר בשנה הקודמת. 
בשל כל אלה, דלתא אפרל הגישה בקשה לפשיטת רגל לבית המשפט האמריקאי לפשיטות רגל בדלאוור. ההגשה הייתה בתאריך 30 ביוני. החברה דיווחה על בין 200 ל-299 נושים וחובות ונכסים כל אחד בטווח של 100 עד 500 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה