בעולם

המלך צ'ארלס מכעיס את האזרחים? מוציא 13 מיליון פאונד על חשבונם

בהשקעה של 13 מיליון פאונד: המלך צ'רלס חוגג שנתיים וחצי על כס המלוכה וכעת הוא מוציא את התוכניות שלו לפתיחת דלתות הארמון לציבור הרחב. המלך אישר את התוכניות לשיפוץ לובי הכניסה של מנזר ווסטמינסטר בעלות של 13 מיליון פאונד. מי עומד לממן את הפרויקט?
מערכת ice |  1
המלך צ'ארלס (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שנתיים וחצי לאחר שהוכתר כמלך בריטניה, המלך צ'ארלס השלישי ממשיך לקדם את אחת הפרויקטים הגדולים שלו. הלך הודיע לא פעם כי בכוונתו לפתוח את דלתות הארמון לקהל הרחב. תחילה, הידיעה על כך שמחה את אזרחי בריטניה, אך אין ספק שהם פחות ישמחו אם הם ידעו במה כל זה כרוך.
במהלך השבוע, פורסם כי מנזר ווסטמינסטר, מקום חשוב לבית המלוכה בו מתבצעות גם ההכתרות של מלכי ומלכות בריטניה, עומד לעבור שיפוץ ואף להתחדש בלובי משודרג שיישא את שמו של המלך המכהן צ'ארלס. השיפוץ המסתמן עומד לעלות 13 מיליון פאונד. 
הלובי החדש, יאפשר לציבור הרחב להיכנס דרך ה-Great West (דלת הכניסה הראשית של המנזר), מה שיאפשר למבקרים ללכת בדרך שבה הלכו בני משפחת המלוכה לדורותיה.
התכנון הנוכחי הוא לא חדש, המלך צ'ארלס אישור את התוכניות לשיפוץ המנזר עוד ב-2019 כשאימו המנוחה המלכה אליזבת הייתה בחיים. השיפוצים במנזר היו צפויים להתחיל ב-2020 ולהסתיים ב-2026, אך כל התוכניות הוקפאו בשל מגפת הקורונה.
הדיקן מווסטמינסטר, הכומר ד"ר דייוויד הויל, חשף את ההחלטה להוציא לפועל מחדש את פרויקט הלובי היוקרתי לאחר שמונה למפקד אביר של המסדר הוויקטוריאני המלכותי בחודש שעבר. כמו כן, אנשי המנזר, מתעקשים שהשיפוץ כולו ימומן על ידי תרומות ולא על ידי משלמי המיסים בבריטניה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו באמת!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הציבור הבריטי כשהוא משלם מיסים,חלק מזה מועבר אוטומטית לבית המלוכה כל שנה.לא רוצים שיחגגו על חשבונכם,תבטלו את המוסד הזה שהוא רק סמלי ולא ביצועי!
    סגור