בעולם

נתניהו התראיין לערוץ הטלוויזיה - המפגינים השתוללו מחוץ למשרדים

קבוצה פרו-פלסטינית הפגינה מחוץ למטה TF1, תחנת החדשות הצרפתית ששידרה ראיון בן 30 דקות עם ראש הממשלה. השיחה עסקה בלחימה המתמשכת ברצועת עזה והמצב ההומניטרי, וגם באפשרות שיעמדו נגד צווי מעצר על ידי בית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג. צפו בסרטון שהופץ ברשת מתוך המחאה 
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו, האג בית הדין הפלילי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
מפגינים פרו-פלסטינים הפגינו אתמול (חמישי) מחוץ למטה TF1, ערוץ הטלוויזיה הצרפתי, ששידר ראיון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. הריאיון, שארך 30 דקות שודר ברשת הטלוויזיה ועסק סביב נושא הלחימה המתמשכת מאז ה-7 באוקטובר והמצב ההומניטרי השורר ברצועת עזה.
כשנשאל על הרג בלתי-מעורבים ברצועת עזה - הזכיר תקרית שבה הואשם צבא צרפת בהרג אזרחים בתקיפת חתונה במאלי. "הכוחות הצרפתיים התמקדו במפקד חוליית טרור והם הפציצו בטעות חתונה. שלושה מחבלים נהרגו והיו הרבה קורבנות אזרחיים. זו טרגדיה, זה משהו שקורה במלחמה - אבל לא אכנה את מקרון פושע מלחמה, לא אומר שהצרפתים עשו זאת בכוונה - וגם אנחנו לא", אמר נתניהו. 
 
בנוסף, בראיון עלו ההאשמות בדבר פשעי מלחמה אותם מפנה תובע בית הדין הפלילי הבינלאומי כלפיו. בריאיון נתניהו חזר על המסר לפיו "מדינה פלסטינית היא פרס לטרור". בנוסף המראיין עימת את נתניהו עם הביקורת כלפיו בתוך ישראל וראש הממשלה ענה כי המטרה היחידה שלו היא "לנצח את חמאס בכל מחיר".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הנה הוא מודה: לנצח *בכל מחיר*
    מיצי בושי 06/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתניהו מודה שהוא רוצה לנצח ב כ ל מ ח י ר הפירוש המעשי הוא *גם במחיר החטופים*
    סגור
  • 1.
    ונחשו מי גילה את אוזנם מתי ואיפה נתניהו מתראיין? (ל"ת)
    ומאיפה הם? 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור