בעולם

טראמפ הולך להרוויח בגדול? אחד מעשירי ארה"ב הכריז על תמיכה בו

איש העסקים היהודי סטיבן שוורצמן אשר נחשב לאחד מעשירי וול סטריט, הכריז כי יחזור לתמוך בדונלד טראמפ במירוץ לנשיאות ארה"ב. כיצד כל זה ישפיע על תמונת המצב?
מערכת ice | 
דונלד טראמפ, ג'ו ביידן (צילום shutterstock, freepik)
האיש העסקים היהודי סטיבן שוורצמן אחד האנשים העשירים ביותר בארה"ב, המוכר בתור מנכ"ל בלקסטון, קרן ההשקעות הפרטיות מהגדולות בעולם הכריז לאחרונה שהוא עומד לתמוך במרוץ לנשיאות בדונלד טראמפ.
לפי דיווח שפורסם לראשונה בסוף השבוע באקסיוס, שוורצמן אשר לא פעם הוכתר גם כאחד התורמים הפוליטיים הגדולים בוול סטריט, מתכנן לתרום לטראמפ ולמועמדים שונים לסנאט הרפובליקני, בבחירות לבית הלבן.
שוורצמן היהודי נחשב בעבר כבעל בריתו של הנשיא לעבר טראמפ, ואף שימש לזמן קצר כיו"ר של הפורום האסטרטגי והמדיניות שלו. אך בשנת 2022, הוא הכריז שהוא לא יתמוך בטראמפ שוב ואף טען כי הגיע הזמן שהמפלגה הרפובליקנית תערך לקבלת דור חדש של מנהיגים. מאז שפרסום את הכרזה הזו, שוורצמן לא הודיע על תמיכה באף מועמד אחר.
המרוץ לנשיאות הולך ומתקדם כשברגע ברקע החזרת התמיכה של שוורצמן, נוכחות בקרב הציבור האמריקאי הדאגות לגבי המדיניות הכלכלית, הגירה והחוץ ואף העלייה הדרמטית של המחאות האנטישמיות ברחבי בארה"ב כשכל זה מתרחש תחת הנהגתו של הנשיא המכהן ג'ו ביידן הדמוקרטי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה