בעולם

טרגדיה: המוזיקאי האהוב מת בגיל 46 בלבד

קייסי בנג'מין שניגן על סקסופון אלטו וסופרן וניגן עבור הראפרים הגדולים בתעשייה של העשורים האחרונים, לדוגמא קנדריק לאמאר, קניה ווסט, נאז, וויקליף ז'אן ועוד מת במפתיע. סיבת המוות שלו טרם נחשפה ופורסמה, כאשר משפחתו שומרת על עלטה תקשורתית
מערכת ice | 
פסטיבל (צילום shutterstock)
עולם הג'אז העולמי בוכה היום [שני] כאשר נודע כי נגן הסקסופון מהידועים בעולם, קייסי בנג'מין, שעמד על הבמות עם טובי המוזיקאים ועם כמה מהשמות הגדולים בג'אז ובהיפ הופ, הלך לעולמו במפתיע בגיל 46 בלבד.
על פי מאקו, קייסי בנג'מין ניגן על סקסופון אלטו וסופרן וניגן עבור הראפרים הגדולים בתעשייה של העשורים האחרונים, לדוגמא קנדריק לאמאר, קניה ווסט, נאז, וויקליף ז'אן ועוד. סיבת המוות שלו טרם נחשפה ופורסמה, כאשר משפחתו שומרת על עלטה תקשורתית.

"הפטירה של קייסי בנג'מין היא הלם ברוטלי ונורא", כתב הגיטריסט ורנון ריד מלהקת Living Colour שעבד עימו מספר פעמים במהלך הקריירה. "צעיר מדי! מוקדם מדי! כל כך הרבה שנשאר לו לתת!".
המוזיקאי סינקיין כתב גם הוא לזכר חברו שמת בטרם עת: "נוח על משכבך בשלום קייסי בנג'מין. איבדנו את אחד המוזיקאים הגדולים של זמננו. אני אוהב אותך ואתגעגע אלייך תמיד, חבר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה