בעולם

גוגל פיטרה את העובד שהפגין נגד ישראל: "הפר את המדיניות שלנו"

לאחר שהתפרץ לדבריו של מנכ"ל החברה בישראל ברק רגב במהלך כנס "כלכליסט" בניו יורק, מהנדס פלטפורת הענן סולק על ידי המאבטחים ששהו במקום. בהמשך, החברה הודיעה על פיטוריו: "הוא הפריע לאירוע רשמי בחסות החברה, התנהגות אינה תקינה ללא קשר לנושא"
מערכת ice |  2
סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל (צילום אינסטגרם/ סונדאר פיצ'אי, shutterstock)
גוגל פיטרה עובד שהתפרץ לדבריו של מנכ"ל החברה בישראל ברק רגב במהלך כנס "כלכליסט" בניו יורק. העובד, מהנדס פלטפורמת הענן של גוגל, צעק לעברו של רגב כי הוא "מסרב לבנות טכנולוגיה המניעה רצח עם ואפרטהייד", וסולק על ידי מאבטחים ששהו במקום. מגוגל נמסר: "העובד פוטר בגלל הפרעה לאירוע רשמי בחסות החברה. התנהגות זו אינה תקינה, ללא קשר לנושא, והעובד פוטר בשל הפרת המדיניות שלנו".
 
בתוך כך, יותר מ-600 עובדי גוגל חתמו על מכתב המופנה להנהגת החברה, בדרישה שתסיר את חסותה על Mind the Tech, כנס שנתי לקידום תעשיית הטכנולוגיה הישראלית המתקיים בניו יורק השבוע. "אנו מבקשים כי תסירו את חסות החברה מהכנס, תוציאו התנצלות ותעמדו לצד 'גוגלרים' ולקוחות החברה, שהתייאשו מאובדן החיים בעזה".
לפי הדיווח שעלה ב-WIRED, המכתב הפנימי נגד השתתפותה של גוגל בכנס נכתב גם בידי כמה מחברי No Tech for Apartheid, קבוצה הקוראת לעצור את "פרויקט נימבוס" - חוזה מחשוב ענן בשווי 1.2 מיליארד דולר שעליו חתמה ממשלת ישראל מול גוגל ואמזון בשנת 2021.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזה איש מסכן, הפסיד ארגזים של כסף בגלל אג'נדה פוליטית
    שלונג 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שעצוב שהוא אפילו לא יודע חלקיק ממה שקורה בעזה או בישראל ובכל זאת הוא מפגין. הפסיד חבילה יפה של כסף בגלל שטיפת מוח. אגב הוא בטוח בתול
    סגור
  • 1.
    נהדר ! שיחפש עבודה חדשה בגוגל (ל"ת)
    יונתן 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור