בעולם

מנכ"לית יוטיוב לשעבר נפרדת בכאב מבנה: "הוא לקח סם, זה שובר לב"

סוזן ווצ'סקי, בנה של מנכ"לית יוטיוב לשעבר, נמצא ללא רוח חיים במעונות הסטודנטים באוניברסיטת קליפורניה בברקלי. סבתו שיתפה פוסט בחשבון הפייסבוק שלה בו כתבה: "זה שובר לב. הוא לקח סם, ולא יודעים מה היה בו"
מערכת ice | 
קוקאין (צילום shutterstock)
ע"פ דיווח של המשטרה לכלי התקשורת בארה"ב, בנה של מנכ"לית יוטיוב לשעבר, סוזן ווצ'יסקי, נמצא ללא רוח חיים במעונות הסטודנטים באוניברסיטת קליפורניה בברקלי. על גופתו של מרקו טרופר בן ה-19 לא נמצאו סימני אלימות כלשהם, ומשפחתו משערת כי הוא נפטר כתוצאה ממנת יתר.
סבתו של טרופר, אסתר ווצ'יצקי, העלתה פוסט לאינסטגרם ובו שיתפה בצער: "זה שובר לב. הוא לקח סם, ולא יודעים מה היה בו. דבר אחד אנחנו כן בטוחים בו – זה היה סם". את נכדה היא תיארה כאדם "אדיב, אוהב, חכם, מצחיק ויפה שאפשר להעלות על הדעת". עוד היא אמרה כי הוא רק התחיל את הסמסטר השני בלימודי המתמטיקה שלו, והוא היה גאון בתחום. ווצ'יצקי שיתפה כי היא חושבת על כל ההזדמנויות שנכדה האהוב החמיץ, וכתבה עד כמה כולם מתגעגעים אליו.
חשוב לציין כי מקרים בהם בני נוער מתנסים בצריכת סמים הפך לנפוץ יותר בשנים האחרונות, במיוחד בקרב סטודנטים בארה"ב. בכל שנה נגרמים מקרי מוות רבים כתוצאה ממנת יתר, והדבר הפך למכה של ממש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה