רכילות עסקית

רמי לוי בווידוי מפתיע: מה קרה לו מאז ה-7.10?

איש העסקים סיפר בפרויקט מיוחד: "אחרי 7 באוקטובר התחזקה בי האהבה לעם שלי, למדינה שלי. התחזקה בי האמונה לשם יתברך, והבנתי כמה האחדות שלנו חשובה להמשך קיומנו. אנחנו עם נפלא ולמרות הדעות השונות, אנחנו תמיד נהיה אחד למען השני. מדינת ישראל היא המדינה הכי טובה בעולם. עם ישראל חי".
מערכת ice |  5
רמי לוי (צילום יחצ, shutterstock)
במסגרת הפרויקט המיוחד של וואלה! להביא את הווידויים המרגשים של הדמויות הבולטות בחברה הישראלית, סיפר איש העסקים רמי לוי, מה הדבר שהשתנה בו מאז השבת הנוראית של ה-7.10 ואיך הוא ממשיך קדימה מאז.
לוי כתב: "אחרי 7 באוקטובר התחזקה בי האהבה לעם שלי, למדינה שלי. התחזקה בי האמונה לשם יתברך, והבנתי כמה האחדות שלנו חשובה להמשך קיומנו. אנחנו עם נפלא ולמרות הדעות השונות, אנחנו תמיד נהיה אחד למען השני. מדינת ישראל היא המדינה הכי טובה בעולם. עם ישראל חי".

אשת עסקים נוספת שכתבה לפרויקט היא ניקול ראידמן: "מאז ה-7 באוקטובר חיי, כמו חיי כל ישראלי או יהודי בעולם, השתנו. הטרגדיה הנוראית הזו שברה את ליבי לרסיסים. היום, חודשיים אחרי, אני חושבת עמוקות על עתיד ילדינו ומדינתנו. כיהודייה גאה, כישראלית, שכל משפחתה נרצחה על ידי הנאצים בשואה, כמי שחוותה אנטישמיות בברית המועצות ועלתה לארץ כציונית והפכה לפטריוטית, קשה לי להאמין שאנחנו חווים את מה ששמעתי מהסיפורים של סבתא שלי.
"העם היהודי, העם הנבחר, אנחנו שוב נלחמים על קיומנו. האנטישמיות בעולם התפרצה מחדש, רצון האויבים שלנו להשמיד אותנו כבר גלוי לכולם ואנחנו חייבים להיות מאוחדים בכדי לחיות, לחיות כאן בארץ הקודש ולנצח את הרוע האכזר. אסור לנו להיות מפולגים, אסור לנו לצאת נגד האחים שלנו, גם אם הם חושבים אחרת, כי זה יוביל אותנו לחורבן.
לסיום כתבה: "היום, יותר מאי פעם, אני מאמינה שרק ביחד, כולנו כעם אחד נוכל לנצח ולהעניק עתיד טוב יותר לילדינו. אין לנו ארץ אחרת וכולנו, דתיים חילוניים, סטרייטים וגייז, אשכנזים וספרדים, ימנים ושמאלים, כולנו כיהודים וישראלים אנחנו חייבים להיות מאוחדים לנצח. ביחד אף אחד לא ינצח אותנו. עם ישראל חי".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אומץ
    צפוני 12/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהבה לעם זה בסדר ומבורך, אבל אהבה לשם יתברך, זה לא ירגיז את התקשורת היהודית?
    סגור
  • 4.
    מילים מילים ולא יותר (ל"ת)
    שימי 12/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    במלחמה הרווחים שלי גדלו מאד והתאהבתי בארץ יותר ?? (ל"ת)
    ממש רמי לוי 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    רמי לוי
    יוסף 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיק להיות רעב ותתחיל להעשיק יהודים תאמין לי אלוהים יתן לך כפול מה שאתה אוהב. כסף כסף ורק כסף
    סגור
  • 1.
    סחורה מחו"ל
    אלון 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בגלל אהבתו לארצנו הנפלאה, רמי לוי קונה סחורה בחו"ל אצל התורכים ושאר החבר'ה ומשווק אותה אצלו במרכולים. ממש עזרה למאמץ הלאומי להחזיק את החקלאות והתעשייה הישראלית!!!
    סגור