רכילות עסקית

בנק יהב מחזיר לקהילה: זה מה שעשו העובדים לקראת החג

עובדי הבנק התנדבו בארגון הצלת המזון הלאומי של ישראל, לפעילות של התנדבות ונתינה לקהילה. במקביל, עשרות עובדות ועובדי סניפי בנק יהב מירושלים ורחבי ישראל התאספו במרכז הלוגיסטי של ארגון לתת באיזור התעשייה הר-דב
מערכת ice | 
בנק יהב (צילום נתי שוחט פלאש 90)
עובדי בנק יהב הגיעו השבוע למרכז הלוגיסטי בגן חיים של לקט ישראל, ארגון הצלת המזון הלאומי של ישראל , לפעילות של התנדבות ונתינה לקהילה. עובדי הבנק מיינו וארזו פירות וירקות שיועברו לקראת ערב החג לעמותות המסייעות באריזת סלי מזון לנזקקים ברחבי הארץ. בנק יהב מקיים שיתוף פעולה פורה עם לקט ישראל מזה מספר שנים ועובדיו מתגייסים בתקופת החגים לסיוע  במרכזי הלוגיסטי.
גידי כרוך, מנכ"ל ארגון לקט ישראל: "אנו בלקט ישראל מברכים על שיתוף הפעולה המבורך עם בנק יהב ועל ההתגייסות של ההנהלה ועובדי הארגון לאורך כל השנה ובתקופת החגים בפרט. בעזרתם, נוכל להעביר תוצרת חקלאית טרייה ומזינה לאלפי משפחות שתעשיר את שולחן החג". 
 
יסמין אביב, מנהלת סניף בת ים בבנק יהב: "אני גאה לראות פעם אחר פעם את ההירתמות של עובדי הבנק לפעילות התנדבות ותרומה לקהילה. אני רוצה להודות באופן אישי לכל העובדים שהגיעו להתנדב. אני מברכת את ארגון לקט ישראל על הפעילות שלהם לאורך כל שנה ואני בטוחה שנגיע גם בשנה הבאה להתנדב מכל הלב".
כמו כן, כמידי שנה, לקראת חגי תשרי, עשרות עובדות ועובדי סניפי בנק יהב מירושלים ורחבי ישראל התאספו במרכז הלוגיסטי של ארגון לתת באיזור התעשייה הר-דב, כדי לסייע באריזת סלי מזון לחג שיחולקו לאלפי למשפחות נזקקות כדי לחגוג עם  שולחן מלא בכל טוב.
במבצע האריזה שהתקיים ביום ברביעי האחרון, המתנדבות והמתנדבים מסניפי בנק יהב ברחבי הארץ ומהנהלת בנק יהב שבירושלים, ארזו למעלה מ-600 אריזות מזון שיגיעו לשולחן משפחות מעוטות יכולת ויעלו חיוך על פניהן.
אליהם הצטרפו ענת לשם סיני סמנכ"לית פרויקטים, בארגון לתת ואסף גיל משנה למנכ"ל בנק יהב שמלווים את שיתוף הפעולה בין שני הארגונים מדי שנה.  ״אנחנו גאים לקיים פעילות תרומה לקהילה רבת שנים עם ארגון לתת" אמר אסף גיל משנה למנכ"ל בנק יהב למתנדבות והמתנדבים. ״ההירתמות וההשקעה של עובדות ועובדי הבנק לנתינה חזרה לחברה, מדהימה אותי בכל פעם מחדש וממלאת את כולנו בגאווה״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה