רכילות עסקית

צפו: טדי שגיא חוגג על הבמה עם עדן בן זקן

איש העסקים טדי שגיא חגג יום הולדת 18 לבתו יולי עם הופעה של הזמרת עדן בן זקן. קורל סימנוביץ', אחותה הגדולה של יולי, פרגנה: "אני אוהבת אותך כל כך יולההההה. יום הולדת שמח עד 120 ילדה שלנו! ושרק תהיי לנו תמיד מאושרת ובריאה אמן"
תום נחום |  1
טדי שגיא (צילום יחצ, shutterstock)
הזמרת המצליחה עדן בן זקן עלתה אמש (שני) על הבמה באירוע נוצץ במיוחד - יום הולדתה ה-18 של יולי שגיא, בתו של איש העסקים והמיליארדר טדי שגיא, וכמו כן, גם אחותה של הדוגמנית קורל סימנוביץ', אשתו של שחקן ברצלונה סרג'י רוברטו, שהגיעה גם היא לחגוג לאחותה הקטנה יום הולדת ואף בירכה בסטורי באינסטגרם.
יש לציין שזו לא הפעם הראשונה שעדן בן זקן הופיעה לכבוד טדי שגיא, כאשר הופיעה לצידו של עומר אדם ביום ההולדת ה-47 של שגיא ב-2018, כאשר בשלב זה עדיין לא נחשף הסכום אותו הרוויחה בן זקן על הופעתה ביום ההולדת של בתו של איש העסקים המצליח, שגם עלה על הבמה לצד בן זקן ובתו יולי ורקד עמה.
 
בחזרה ליום ההולדת של יולי שגיא, האחות האוהבת קורל סימנוביץ' בירכה בסטורי: "יום הולדת שמח לאחותי הקטנה יולי. אני מאחלת לך בריאות ואושר תמיד. שכל משאלותייך יתגשמו. אני אוהבת אותך כל כך יולההההה. יום הולדת שמח עד 120 ילדה שלנו! ושרק תהיי לנו תמיד מאושרת ובריאה אמן".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה
    מיקי 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה יצא בית"ר אתמול ?
    סגור