רכילות עסקית

בנק מזרחי טפחות במהלך מרגש: זה ההפנינג שקיים לעובדים

בנק מזרחי טפחות פתח את הקיץ עם הפנינג חברתי 'המרוץ לשוויון' לעובדי הבנק ובני משפחותיהם, בשיתוף עמותת "שמחה לילד" עמה מקיים הבנק שיתוף פעולה ארוך שנים
מערכת ice | 
בנק מזרחי טפחות (צילום shutterstock)
המרוץ לשוויון' של מזרחי טפחות ו'שמחה לילד' התקיים בשלושה מוקדי פעילות ברחבי הארץ: מתחם קק"ל יער ציפורי, מתחם קק"ל נס הרים ומתחם זאפה גני יהושע. בסך הכל השתתפו בהפנינג "המרוץ לשוויון" מאות מעובדי בנק מזרחי טפחות ובני משפחותיהם.
במסגרת האירוע, נחשפו עובדי הבנק לעולמם של אנשים עם מוגבלות באמצעות התנסות מעשית וחווייתית בחלק מהאתגרים העומדים בפניהם בחיי היומיום. ההפנינג כלל פעילות אתגרית עם תחנות משחק המדמות את חווית המוגבלות, כגון: מסלול מכשולים על כיסא גלגלים, קליעה למטרה תוך שילוב תעתועי ראייה, ציור ללא שימוש בידיים ועוד. את הפעילות העבירו מדריכים בוגרי עמותת "שמחה לילד", המתמודדים עם מחלות כרוניות ומוגבלויות שונות.
תמר סאפר, מנהלת אגף פיתוח ארגוני והדרכה במזרחי טפחות ציינה: "המרוץ לשוויון, פותח פתח להכרות עם עולם המוגבלויות ותורם להפחתת דעות קדומות, מחזק את השיח, ההכלה והקבלה של אנשים עם מוגבלות, למען חברה שווה וצודקת".
עוד הוסיפה: "האסטרטגיה החברתית של מזרחי-טפחות שמה דגש על ערך האנושיות, קבלת האחר וקידום שוויון הזדמנויות בפני כלל החברה הישראלית. אנו גאים על שותפות ארוכת השנים עם עמותת שמחה לילד אשר פועלת מיום הקמתה, לסייע לילדים אלו לגדול ולהתפתח ולהיות חלק תורם ומשמעותי בחברה הישראלית".
בנק מזרחי טפחות: "המרוץ לשווין" (צילום: עומר כשדאי)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה