רכילות עסקית

בקניון הגדול בפ"ת: חנות הפופ-אפ החדשה שנפתחה

היום (שני) תיפתח חנות פופ אפ של היבואן G Concept בקניון הגדול פתח תקווה. החנות, בה ימכרו מותגי אופנה בינלאומיים, תפעל עד סוף חודש אוגוסט
מערכת ice | 
חנות פופ אפ G Concept (צילום יח"צ)
חנות פופ אפ של היבואן G Concept, תיפתח היום (שני) בקניון הגדול פתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, שם ימכרו פריטים של מותגי אופנה בינלאומיים, במהדורות בלעדיות.
החנות תפעל עד סוף חודש אוגוסט, היא משתרעת על שטח של כ-80 מ"ר ותמכור פריטים של מותגי האופנה המובילים בעולם, ביניהם: Bayton, DKNY ועוד. החנות תציע פרטי אופנה ואקססוריז לנשים, גברים וילדים.

נעמי סימן טוב, מנכ"לית עופר הקניון הגדול, מסרה: "אנו נמשיך להביא לקניון הגדול חנויות פופ אפ חווייתיות של מותגים נחשקים ומובילים בעולם, במטרה להמשיך ולרגש את קהל המבקרים על מנת לשמור את הקניון כמקום הקניות והבילוי מהמובילים בארץ".
חברת גלובל ברנדס גלרי בע"מ (GBG) הינה חברה בינלאומית בבעלות פרטית לייבוא ושיווק מותגים בינלאומיים מובילים. כיום, GBG משמשת מפיצה בלעדית של מותגי אופנה בינלאומיים בישראל. בין מותגיה נמנים: מותגי האופנה GUESS ו-DKNY. החברה מפעילה אתר סחר ומעבר לחנויות המותגים, משווקת את מוצרי המותגים במאות נקודות סיטונאיות הפזורות ברחבי הארץ. כיום לחברה יש 14 חנויות שמתוכן 4 הן חנויות G Concept.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה