רכילות עסקית

פירמת רואי החשבון KPMG מתרחבת: זו השותפה האסטרטגית החדשה

פירמת רואי החשבון והייעוץ KPMG מדווחת על צירופה של חברת הייעוץ הארגוני AL Consultants למערך הייעוץ של הפירמה. ערן שלו, השותף המנהל של KPMG: "אנו שמחים על צירוף AL Consulting  בניהול איה לחמי לפירמה"

מערכת ice | 
עובדי חברת KPMG (צילום יונתן בלום)
פירמת רואי החשבון והייעוץ KPMG אשר על לקוחותיה נמנים החברות המובילות במשק הישראלי, מודיעה על צירופה של חברת הייעוץ הארגוני AL Consultants למערך הייעוץ של הפירמה. חברת AL Consultants נוסדה ע"י איה לחמי בשנת 2012. החברה עוסקת בייעוץ ארגוני למנעד רחב של חברות - מחברות סטארט אפ ועד לתאגידים גדולים.
איה לחמי תוביל את יחידת ה- People Transformation & Leadership בתוך מערך הייעוץ של KPMG. היחידה תוביל את הייעוץ הארגוני ומשאבי אנוש לשדרות הניהול בארגונים ולבעלי תפקידים מרכזיים, בניהול תהליכי שינוי, מיתוג מעסיק ותקשורת פנים ארגונית, פיתוח מנהיגות והכשרות מנהלים, עיצוב תהליכי הון אנושי, יצירת מחוברות עובדים ועוד. 
על פי פירמת רואי החשבון והייעוץ המוכרת, חברת AL Consultants מביאה איתה חשיבה יצירתית, חדשנית ופתרונות מתואמי תקופה. שיתוף הפעולה האסטרטגי בין שתי החברות יביא לתמורה משמעותית בעולם העסקי והמוסדי. 
"המהלך האסטרטגי של KPMG משקף את החשיבות ההולכת ועולה של האסטרטגיה הארגונית כחלק מיצירת אסטרטגיה עסקית", כך נמסר מטעם פירמת רואי החשבון והייעוץ. 
KPMG ישראל מצרפת היום את הייעוץ הארגוני ומשאבי אנוש לחטיבת הייעוץ שלה המונה בין היתר ייעוץ פיננסי, עסקאות, ייעוץ טכנולוגי ואסטרטגי וניהול סיכונים, ויחד יציעו ייעוץ וליווי 360 מעלות בפרויקטים הגדולים בשוק, כפי שנעשה בסניפים המובילים של KPMG  בעולם, כדוגמת ארה״ב, אנגליה ועוד. 
ערן שלו, השותף המנהל של KPMG, מסר: "אנו שמחים על צירוף AL Consulting  בניהול איה לחמי לפירמה. תחום הייעוץ הארגוני ומשאבי האנוש הינו נדבך חשוב בניהול ארגונים היום ואנו שמחים על האפשרות להעניק ללקוחותינו מעטפת של שירותים התומכים באסטרטגיה הניהולית, שימור עובדים וניהול תהליכי שינוי בעידן הטכנולוגי של היום״.
איה לחמי, מייסדת חברת AL Consultants: "הצטרפותה של AL Consultants לפירמה, תומכת בגישת עולם העבודה החדש ששורת הרווח של ארגונים מושפעת מהתנהלותם הפנים ארגונית: במחוברות העובדים לארגון, בניהול תהליכי השינוי ובחוסנם של המנהלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה