רכילות עסקית

איש העסקים ויזם הנדל"ן חוגג יום מאושר: הג'וב הנוצץ נחשף

מוטי כוזהינוף, איש העסקים ויזם הנדל"ן, מונה לנשיא עמותת ברית יוצאי בוכרה. המינוי של מוטי כוזהינוף הוכרז בערב גאלה נוצץ בבנייני האומה בירושלים, בנוכחותם של שר הבריאות אוריאל בוסו, יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית יעקב חגואל, ובכירים נוספים

מערכת ice | 
כוזהינוף ובר נתן (צילום רפי דלויה)
איש העסקים ויזם הנדל"ן, מוטי כוזהינוף, מונה לנשיא עמותת ברית יוצאי בוכרה. המינוי של מוטי כוזהינוף הוכרז בערב גאלה נוצץ בבנייני האומה בירושלים, במעמד שר הבריאות אוריאל בוסו, יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית יעקב חגואל, ובכירים נוספים. מוטי כוזהינוף מחליף בתפקידו את הנשיא היוצא, יוסי בר נתן, אשר כיהן כנשיא העמותה במשך 27 שנה.
ערב הגאלה הנוצץ נערך לרגל 150 שנה לעליית דור המייסדים מבוכרה לישראל - הCo-Founders של ישראל, הקהילה הבוכרית, ברית יוצאי בוכרה והידידים הצעירים. באירוע ציינו את שנות המורשת וההישגים של הקהילה הבוכרית, תוך הכרה בתרומת המשפחות המייסדות למדינה.
בין האורחים בערב השתתפו אישים ומשפחות יוצאי בוכרה שהפכו ברבות השנים למובילות במשק הישראלי, כגון משפחת כוזהינוף העוסקת בתחומי היהלומים והנדל"ן, האנרגיה וההשקעות; משפחת יוחננוף, המייסדת של רשת קמעונאות הדיסקאונט; משפחת בן דוד אשר עוסקת בתחום הנדל"ן, התעשייה, והשקעות.
בנוסף, באירוע נכחו גם משפחת סיידוף, העוסקת בנדל"ן בארה"ב והתפרסמה בישראל עם רכישת השליטה בקבוצת שיכון ובינוי מידי שרי אריסון בשנת 2018; ומשפחת שרבט. בנוסף, השתתפה משפחת ארבוב, אשר לה פעילות ענפה בארצות הברית, במיוחד בניו יורק, בקידום פרויקטים יוקרתיים של בנייה ופיתוח נדל"ן למגורים ומסחר.
בין הנוכחים באירוע החגיגי, ניתן היה להבחין גם בשמחה אלישיוב, נשיא קהילת הבוכרים בניו יורק הגיע לאירוע. אורחת מיוחדת באירוע הייתה משפחת פוזיילוב המזוהה עם תחום תעשיית היהלומים והתכשיטים. פנחס ובן ציון פוזיילוב אף קיבלו אות הוקרה על מפעל חייהם: עשייתם ארוכת השנים וביסוס קשרים עמוקים עם תעשיית היהלומים העולמית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה