רכילות עסקית

האהבה החדשה בחייו של מאסק? המיליארדר מתמוגג מ"האישה המסוכנת באירופה"

אילון מאסק, מראה סימני התאהבות פומביים בפוליטיקאית מהימין הקיצוני: "היא אפילו יותר יפה מבפנים ממה שהיא מבחוץ", החמיא לה הבעלים של טסלה, בעוד היא מכנה אותו בחזרה "גאון יקר". צפו במבטים בין השניים 

מערכת ice | 
אילון מאסק וג'ורג'ה מלוני (צילום מתוך חשבון ה-X של @DrEliDavid)
ראש ממשלת איטליה, ג'ורג'ה מלוני, שכונתה בעבר "האישה המסוכנת באירופה", זכתה לשבחים חריגים מהמיליארדר אילון מאסק במהלך טקס הענקת פרסים רשמי בניו יורק.
המיליארדר, תומך טראמפ, הציג את מלוני, מנהיגת הימין הקיצוני המתנגדת למהגרים וזכויות להט"ב, בארוחת ערב שהתקיימה לכבוד פרסי האזרח הגלובלי של המועצה האטלנטית. מאסק, תיאר בטקס את מלוני במילים: "אפילו יותר יפה מבפנים מאשר מבחוץ".
מאסק, שהוא כזכור אב ל-12 ילדים, המשיך והחמיא לראשת הממשלה האיטלקית וכינה אותה "אותנטית, ישרה ומתחשבת", משהו שלדבריו "לא תמיד אפשר להגיד על פוליטיקאים", התבדח המיליארדר וזכה לגל צחוק מ-700 המשתתפים.
האירוע, שהתקיים ביום שני בערב, לא הותיר ספק גם לגבי החיבה ההדדית בין הצמד והמבטים הבוהים והאוהדים שהשניים העניקו אחד לשנייה. מה שעורר עוד ספקולציות הוא העובדה שמלוני, בת ה-47, ביקשה באופן אישי שמאסק, בן ה-53, יציג אותה בארוחת הערב של המועצה האטלנטית.
מלוני, שמונתה לראשות הממשלה לפני כשנתיים, זרקה בפומבי את אבי בתה, אנדריאה ג'יאמברונו, בסתיו שעבר לאחר שהעיר הערות וולגריות בטלוויזיה האיטלקית.
כשהגיע תורה על הפודיום בניו יורק, ראשת הממשלה תגמלה את השבחים הנלהבים של מאסק וכינתה אותו "גאון יקר" לפני שפתחה בהגנה חריפה על פטריוטיות והזהירה מפני "ההידרדרות הבלתי נמנעת של המערב".
מאסק נראה מהנהן בזמן שמלוני דיברה, וקם כדי למחוא כפיים כשסיימה. מלוני ומאסק אף ישבו יחד באירוע ונצפו בשיחה עמוקה סביב השולחן. בנקודה מסוימת, מאסק אף השעין את ראשו קרוב לראשת הממשלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה