רכילות עסקית

אילון מאסק מוכן לעבוד בחינם: זו ההצעה החריגה

המיליארדר ממשיך לקדם את קמפיין הבחירות של דונלד טראמפ; בפוסט ברשת X כתב מאסק שיהיה מוכן לעבוד בחינם אם טראמפ יציב אותו בראש ועדת היעילות הלאומית
שרון בירקמן | 
אילון מאסק, דונלד טראמפ (צילום shutterstock, pixabay)
אילון מאסק, מנכ"ל טסלה ו-SpaceX, הביע נכונות לעבוד בחינם בוועדת היעילות הממשלתית החדשה שיקדם המועמד לנשיאות דונלד טראמפ לאחר שייבחר. טראמפ הציע להקים את הוועדה בראשות מאסק בנאום שנשא ביום חמישי שעבר. טראמפ ציין בנאומו שמאסק הסכים לעמוד בראש הוועדה. ההצעה של טראמפ כוללת הקמת ועדה שתבצע "ביקורת מלאה על מצב הכספים והביצועים של כל הממשלה הפדרלית" ותציע "המלצות לרפורמה נרחבת". 

"אני מצפה לשרת את אמריקה אם תינתן ההזדמנות. אין צורך בתשלום, תואר או הכרה", צייץ מאסק ברשת X בתגובה להצעה. ההצהרה של מאסק מעוררת עניין רב, לאור העובדה שחלק מהעסקים של מאסק נתונים לפיקוח ממשלתי, מה שעלול להציב אותו במצב של ניגוד עניינים. 
בין לקוחותיה של SpaceX ניתן למצוא את סוכנות החלל הלאומית (NASA), ואת הפנטגון. מכירות רכבי טסלה ועסקי האנרגיה שלה נתמכים בהטבות מס פדרליות ומענקים על ידי רשויות שונות. פלטפורמת המדיה החברתית X של מאסק מפוקחת על ידי הוועדה הפדרלית למסחר, והסטארט-אפ Neuralink שלו, מפוקח על ידי מינהל המזון והתרופות האמריקאי.
טראמפ ומאסק התקרבו ככל שדעותיו הפוליטיות של מאסק נעשו שמרניות יותר, כך מדווח הוול סטריט ג'ורנל. בשיחה שניהלו בשידור חי ברשת X בשלב מוקדם יותר של הקמפיין לנשיאות בחודש אוגוסט, הציע מאסק שטראמפ יקים ועדה שתטפל בהוצאות הממשלתיות כדרך להתמודד עם האינפלציה. טראמפ החליט לאמץ את ההצעה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה