רכילות עסקית

בריינסוויי חוגגת הישג: "הזמנה זו עומדת בקנה אחד עם היעד שלנו"

חברת בריינסוויי מדווחת על הרחבת הגישה לפלטפורמת Deep TMS הקניינית שלה בחוף המזרחי של ארה"ב, בעקבות הזמנה שהתקבלה מרשת קליניקות גדולה, הכוללת סך של 14 מערכות Deep TMS. הדר לוי, מנכ"ל בריינסוויי: "אנו נרגשים להמשיך ולהרחיב את הנוכחות של טכנולוגיית Deep TMS בחוף המזרחי של ארה"ב"

מערכת ice | 
הדר לוי (צילום יח"צ)
לאחר שבתחילת החודש הכריזה בריינסווי על דו"ח רבעון ראשון מוצלח, כאשר סך ההכנסות הסתכמו בכ-9.1 מיליון דולר (עלייה של 37% בניגוד לרבעון המקביל),  המובילה העולמית בטיפול מתקדם ולא פולשני בהפרעות מוחיות עולה שוב לכותרות. 
חברת בריינסווי מודיעה היום (שני) על הרחבת הגישה לפלטפורמת Deep TMS  הקניינית שלה בחוף המזרחי של ארה"ב, בעקבות הזמנה שהתקבלה לאחרונה מרשת קליניקות גדולה, הכוללת סך של 14 מערכות Deep TMS.
לטענת החברה, מדובר בהזמנה משמעותית שמגיעה לאחר קבלת הזמנות נוספות של מערכות מרובות שהתקבלו בחברה, מה שמחזק את מעמדה של החברה כספק מועדף בתחום בריאות הנפש. נכון ל-30 ביוני 2024, בסיס התקנות של בריינסוויי עומד על 1,215 מערכות .Deep TMS. 
הדר לוי, מנכ"ל חברת בריינסוויי, מסר: "אנו נרגשים להמשיך ולהרחיב את הנוכחות של טכנולוגיית Deep TMS בחוף המזרחי של ארה"ב ולתמוך בצמיחתה של רשת קליניקות זו באספקת 14 מערכות Deep TMS המתקדמות שלנו".
עוד ציין לוי: "הזמנה זו עומדת בקנה אחד עם היעד האסטרטגי שלנו לשיתופי פעולה ארוכי טווח עם מגוון קליניקות ורשתות גדולות בתחום בריאות הנפש המעניקות את ההזדמנות הטובה ביותר לצמיחה ורווחיות עתידית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה