רכילות עסקית

עידן עופר חוגג יום מאושר: לאן תטוס משפחתו של המיליארדר?

עידן ובתיה עופר ציינו השבוע את חגיגות בר המצווה לבנם הצעיר סמי, שעלה לתורה במתחם הכותל בירושלים. החגיגה המשפחתית צפויה להמשיך בלונדון, שם תיערך ארוחה חגיגית ומסיבה למשפחה ולחברים
מערכת ice | 
עידן עופר (צילום פלאש 90/ משה שי, shutterstock)
עידן ובתיה עופר ציינו השבוע את חגיגות בר המצווה לבנם הצעיר סמי, שעלה לתורה במתחם הכותל בירושלים. אלא שאם לא די בכך, החגיגה המשפחתית צפויה להימשך במהלך סוף השבוע באירוע חגיגי בלונדון. את הפרטים הביאה מיכל גלנטי באתר TMI, ועליהם פורסם כבר בתחילת החודש שעבר
החגיגה תתקיים גם באקדמיה המלכותית לאומנויות בלונדון, אחד ממוסדות האומנות הנחשבים בעולם. בתיה, רעייתו של עידן עופר ואמו של סמי, משמשת יושבת הראש של האקדמיה. הונו של עידן עופר, מוערך ב-17.1 מיליארד דולר כשהוא ניצב במקום ה-106 העולמי, והוא האדם השלישי בעושרו במדינת ישראל. 
לאחרונה חברת ICL שבשליטת איש העסקים חתמה על עסקה חדשה בסין בהיקף כספי כולל של 170 מיליון דולר. במסגרת העסקה תספק ICL דשנים מסיסים לחברת ההפצה הגדולה בסין - חדשות טובות לחברה ולמשקיעים.
מנתוני החברה עולה כי ההסכם כולל אספקת דשנים מיוחדים מסיסים המיושמים באמצעות השקיה בטפטוף ומיועדים לגידולים עתירי רווח, בהם תפוחים, אבטיחים, ירקות, תותים, ג'ינג'ר וענבים. ההסכם בין החברות כולל רכישת כמות מינימלית של מוצרים וקיימת בלעדיות מסוימת בהתאם למותג או האזור בסין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה