רכילות עסקית

איש העסקים הישראלי חוגג בענק: לאן תטוס משפחתו של המיליארדר?

בן הזקונים של עידן ובתיה עופר צפוי לחגוג בר מצווה בחודש ספטמבר, וההתרגשות רבה. המשפחה צפויה לקיים אירועים בשני מוקדים מרכזיים: ירושלים ולונדון. על הפרק, בין היתר, ארוחת ערב מפוארת שתתקיים באקדמיה המלכותית לאומנויות
מערכת ice | 
עידן עופר (צילום פלאש 90/ משה שי)
איש העסקים והמיליארדר הישראלי המחזיק בחברת "לינב החזקות" וחברת "אנסוניה" ההולנדית, עידן עופר, השלישי בדירוג עשירי ישראל, צפוי לחגוג בקרוב בר מצווה לבנו הצעיר סמי. לפי פרסום של ליאורה גולדנברג-שטרן ב-TMI הבוקר (שישי) החגיגה צפויה להיערך בשני מוקדים מרכזיים - ירושלים ולונדון.
הבן סמי, הקרוי על שמו של הסבא, צפוי לחגוג בתחילת חודש ספטמבר עם בני המשפחה בכותל המערבי באירוע מצומצם אותו יפקדו בני המשפחה וחברים קרובים בלבד. אלא שאם לא די בכך, החגיגות ימשיכו בארוחת ערב מפוארת שתתקיים באקדמיה המלכותית לאומנויות בלונדון, אחד ממוסדות האומנות הנחשבים בעולם.
בתיה, רעייתו של עידן עופר ואמו של סמי, משמשת יושבת הראש של האקדמיה. לאותה ארוחה הוזמנו בני משפחה וחברים של ההורים מלונדון, וסמי יישא בפניהם את הדרשה. וזה לא הסוף: למחרת תיערך מסיבה לחברים שלו מבית הספר בלונדון, ומי שיתפקד כדי-ג'יי באירוע הוא לא אחד מאשר גיל, אחיו הבכור של סמי. 
לאחרונה דיווחנו כי חברת ICL שבשליטת איש העסקים עידן עופר חתמה לפני כשבועיים על עסקה משמעותית עם סין. למעשה ממשלת סין מממשת חלק מהסכם המסגרת עליו חתמה עם החברה. במסגרת ההזמנה החדשה (שחוסה תחת הסכם המסגרת לשנים 2022 עד 2024) תספק ICL ללקוחותיה שבסין 830,000 טון במחיר של 273 דולר לטון, או במילים אחרות: בכ-226 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה