השוק

דירוג עשירי ישראל: מרים אדלסון צוללת, כמה שווה עידן עופר?

אשת העסקים סופגת הפסד נוסף שמביא אותה למקום ה-63 בדירוג העולמי. הונה האישי מוערך ב-27.8 מיליארד דולר, כשני מיליארד דולר יותר מאייל עופר המדורג 72 ברשימה הכללית. וגם: כמה שווה טדי שגיא?
מערכת ice | 
מרים אדלסון, סטף ורטהיימר, אייל עופר (צילום פלאש 90/ ישראל סלם/POOL, ויקיפדיה, shutterstock)
במסגרת דירוג עשירי העולם של המגזין הכלכלי פורבס, פורסם כמדי שבוע גם דירוג עשירי ישראל. בראשו ניצבת בגאון אשת העסקים מרים אדלסון, שרשמה לאחרונה שורת הפסדים שהורידו אותה מתחת לרף 30 מיליארד הדולר. אדלסון סיימה את השבוע עם המשך מגמת ירידה, והונה האישי מוערך ב-27.8 מיליארד דולר.
אדלסון יורדת למקום ה-63 בדירוג העולמי, עם הפסד שבועי של 340 מיליון דולר. במקום השני אייל עופר, כשהוא מצמצם משמעותית את הפער ממנה. הונו האישי מוערך ב-25.8 מיליארד דולר. עופר הבכור משתבץ במקום ה-72 ברשימת עשירי העולם כשהוא סופג מכה קלה בכנף בדמות 162 מיליון דולר. 
הונו של אחיו הצעיר, עידן עופר, מוערך כעת ב-18.6 מיליארד דולר לאחר הפסד שבועי של 37 מיליון דולר כשהוא ניצב במקום ה-100 העולמי. רומן אברמוביץ', נותר במקום הרביעי ברשימה כשהונו עומד על 9.7 מיליארד דולר כשהוא ניצב במקום ה-235 בדירוג העולמי.
את החמישייה הפותחת בעשירי ישראל סוגרים האחים דימיטרי ואיגור בוכמן. הונם של השניים מוערך ב-9.1 מיליארד דולר, כשהם עולים למקום ה-267 ברשימה העולמית עם רווח של 6 מיליון דולר.
טדי שגיא במקום השישי עם נתון של 6.4 מיליארד דולר ומדורג 460 בעולם. סטף ורטהיימר השביעי כשהונו מוערך ב-6.3 מיליארד דולר והוא מדורג 474 בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה