השוק

דירוג עשירי העולם: צוקרברג הכניס כ-5 מיליארד דולר, בזוס צונח

דירוג עשירי העולם על פי מגזין "פורבס" הביא עמו לא מעט הפתעות לצמרת: אילון מאסק שומר בגאון על הפסגה עם שווי מטורף של יותר מ-250 מיליארד דולר. מארק צוקרברג חווה שבוע מטורף עם הכנסות עתק. מנגד, ג'ף בזוס, ברנאר ארנו ולארי אליסון רשמו הפסדי עתק
מערכת ice | 
צוקרברג שוב בצמרת עשירי העולם (צילום shutterstock)
דירוג עשירי העולם על פי מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע ומביא איתו לא מעט הפתעות בצמרת. מי ששומר בגאון על תואר האיש העשיר ביותר בעולם, בפער מאוד גדול מהמתחרים יש לציין, הוא אילון מאסק, שגרף השבוע לכיסו 411 מיליון דולר, כאשר שוויו עומד כעת על 250.3 מיליארד דולר.
את המקום השני ברשימה תופס ג'ף בזוס, מייסד אמזון, זאת למרות שרשם הפסדי עתק השבוע בדמות 3.9 מיליארד דולר, מה שמוריד במעט את הונו האישי ל-201.3 מיליארד דולר.
אחרי בזוס נמצא המיליארדר ברנאר ארנו, שעד לא מזמן היה במקום הראשון ברשימה, אלא שכעת הוא מתרסק עד למקום השלישי אחרי שהפסיד השבוע 2.3 מיליארד דולר, כאשר הונו האישי נעמד כעת על 189.1 מיליארד דולר.

לארי אליסון גם כן רושם ירידה חדה השבוע, כאשר הוא נותר במקום הרביעי אחרי שהפסיד 1.3 מיליארד דולר, כשהונו עומד כעת על 171.9 מיליארד דולר. מי שסוגר את הרשימה הוא לא אחר מאשר הבעלים של מטא, מארק צוקרברג, שרשם הכנסות מטורפות השבוע של 4.8 מיליארד דולר, כאשר הונו האישי זינק בזכות כך ל-167 מיליארד דולר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה